Reklama

Jak uchronić firmę przed nieuczciwymi transakcjami?

Weryfikacja kontrahentów biznesowych jest jednym z kluczowych kroków przy podejmowaniu decyzji o nawiązaniu współpracy handlowej. Przeprowadzona odpowiednio ułatwi wykazanie należytej staranności przed organami kontroli oraz zabezpieczy przed karami finansowymi.

Publikacja: 24.03.2023 02:00

Jak uchronić firmę przed nieuczciwymi transakcjami?

Foto: Adobe Stock

Polski rynek cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem inwestorów zewnętrznych, co stawia przed polskimi przedsiębiorcami wyzwanie, jak skutecznie zweryfikować potencjalnego partnera biznesowego z zagranicy.

Formy zawarcia umowy

Pozostało jeszcze 98% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Zakupy online z botem? Nadchodzi rewolucja w handlu, ale klienci mają obawy
Biznes
Teresa Siudem: Kiedy ciąg cyfr staje się znakiem towarowym
Biznes
Wniosek o ogłoszenie upadłości a zasady reprezentacji w spółce
Biznes
DRSI – jakie ułatwienia przewiduje specustawa obronna?
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Kiedy liczby tworzą znak towarowy?
Reklama
Reklama