Reklama

Jak uchronić firmę przed nieuczciwymi transakcjami?

Weryfikacja kontrahentów biznesowych jest jednym z kluczowych kroków przy podejmowaniu decyzji o nawiązaniu współpracy handlowej. Przeprowadzona odpowiednio ułatwi wykazanie należytej staranności przed organami kontroli oraz zabezpieczy przed karami finansowymi.

Publikacja: 24.03.2023 02:00

Jak uchronić firmę przed nieuczciwymi transakcjami?

Foto: Adobe Stock

Polski rynek cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem inwestorów zewnętrznych, co stawia przed polskimi przedsiębiorcami wyzwanie, jak skutecznie zweryfikować potencjalnego partnera biznesowego z zagranicy.

Formy zawarcia umowy

Pozostało jeszcze 98% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Świąteczne zakupy z AI. Uwaga na pułapkę cen skrojonych na miarę
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Biznes
Teresa Siudem: Ochrona lasów – nowe obowiązki przedsiębiorców
Biznes
Nieprzemyślane rabaty? UOKiK może je zakwestionować
Biznes
Compliance – jak dowody należytej staranności decydują o wyniku sprawy
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Rozporządzenie o wylesianiu (EUDR) – nowe obowiązki dla firm
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama