Bez monopolu w reklamie

Ochroną nie jest objęty sam pomysł, a jedynie twórcze jego wyobrażenie.

Publikacja: 11.04.2023 11:26

Bez monopolu w reklamie

Foto: Adobe Stock

Pamiętacie, jak mocno bujało na falach „łódką Bols”? Albo gdy przekonywano nas w reklamie piwa, że „Baśka wcale nie miała fajnego biustu”? A może tę reklamę, w której znany aktor promował pewną rozgłośnię radiową, wykrzykując nagle „Ciemność, widzę ciemność”? Albo w końcu tę, w której inna rozgłośnia radiowa wykorzystała w swojej reklamie modela łudząco podobnego do światowej sławy muzyka Lennego Kravitza?

Pozostało 93% artykułu

PRO.RP.PL za 19 zł

Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Biznes
Teresa Siudem: Kaganiec prawny na cyfrowy świat. Nowe obowiązki dla przedsiębiorców
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Biznes
Poradnik: jak wspólnik może rozstać się ze spółką osobową?
Biznes
Jak skutecznie przeprowadzić rodzinną sukcesję firmy?
Biznes
Produkty cyfrowe będą bezpieczne – nowe obowiązki dla firm
Materiał Promocyjny
Strategia T-Mobile Polska zakładająca budowę sieci o najlepszej jakości przynosi efekty
Biznes
Polski Fundusz Rozwoju pozywa o zwrot subwencji z Tarcz Finansowych