Bez monopolu w reklamie

Ochroną nie jest objęty sam pomysł, a jedynie twórcze jego wyobrażenie.

Publikacja: 11.04.2023 11:26

Bez monopolu w reklamie

Foto: Adobe Stock

Pamiętacie, jak mocno bujało na falach „łódką Bols”? Albo gdy przekonywano nas w reklamie piwa, że „Baśka wcale nie miała fajnego biustu”? A może tę reklamę, w której znany aktor promował pewną rozgłośnię radiową, wykrzykując nagle „Ciemność, widzę ciemność”? Albo w końcu tę, w której inna rozgłośnia radiowa wykorzystała w swojej reklamie modela łudząco podobnego do światowej sławy muzyka Lennego Kravitza?

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r. Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Teresa Siudem: Jak powstrzymać nieuczciwą konkurencję?
Biznes
Jak wpływać na zmiany społeczne i korzystać z nich podatkowo?
Biznes
Distressed M&A – przejęcia firm w trudnej sytuacji na polskim rynku
Biznes
Wyposażenie mieszkania w kosztach? Jest to możliwe
Biznes
Raportowanie niefinansowe – nowe obowiązki małych i średnich firm