Reklama

AI rekomenduje – chyba jednak podziękuję

Choć nie ujawniamy informacji o swych lękach czy innych problemach zdrowotnych, na podstawie aktywności w sieci sztuczna inteligencja przedstawia ofertę pod nie skrojoną.

Publikacja: 19.12.2023 02:00

AI rekomenduje – chyba jednak podziękuję

Foto: Adobe Stock

Choć przemknęła ledwo zauważona, to śmiało możemy przyznać, że już zdążyła narobić zamętu w świecie internetowych gigantów. Mowa tu o rewolucji, która nosi imię aktu o usługach cyfrowych – potocznie znanego „DSA” (ang. Digital Services Act).

Skutki tego unijnego rozporządzenia, które w pełni zacznie obowiązywać już w lutym przyszłego roku, odczują nie tylko użytkownicy internetu. DSA skierowane jest bowiem przede wszystkim do dostawców platform internetowych, w tym „tych największych” (ang. very large online platforms – „VLOPs”), tj. m.in. Booking, Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok czy Twitter. DSA mierzy wysoko, biorąc pod lupę przedstawicieli czwartej władzy XXI wieku.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Greenwashing – jak firmy oszukują klientów
Biznes
Data Act. Co zmienia się w obszarze usług przetwarzania danych?
Biznes
Wizyta domowa lekarza skończyła się utratą danych pacjentów. Prezes UODO ukarał ZOZ
Biznes
System kaucyjny - transakcje z podmiotami powiązanymi
Biznes
Firmy stosujące ekościemę pod lupą organów regulacyjnych
Reklama
Reklama
Reklama