Aktualizacja: 16.05.2025 16:38 Publikacja: 02.02.2024 02:00
Foto: Adobe Stock
Rynek marketingu internetowego staje się coraz ciaśniejszy, zdominowany przez gigantów, jak META czy Google. Mniejsze firmy starają się dotrzymywać im kroku, choć dysponują znacznie mniejszym zapleczem technologicznym. Do klientów trafiają, wydawałoby się, jak najlepsze oferty zakupu produktów, których akurat poszukują. Skuteczność tego działania jest tak duża, że przeciętny Kowalski, przebierając w świeżo dostarczonych propozycjach, zastanawia się czy trzymany w dłoniach telefon zaczyna może już czytać jego myśli. Czy RODO zezwala na tak dużą ingerencję w naszą prywatność?
Przedsiębiorcy z branży opakowań muszą przygotować się do nowych obowiązków. W przyszłości opakowań będzie mniej...
Nowe wymogi stanowią o tym, że opakowanie musi być zaprojektowane tak, aby można je było efektywnie przetworzyć...
Komisja Europejska ogłosiła plan działania na rzecz sztucznej inteligencji (AI Continent Action Plan), która ma...
Interpretacja Dyrektora KAS może mieć poważne konsekwencje dla twórców internetowych, beneficjentów zbiórek i st...
Na etykietach produktów pojawiają się oznaczenia: „bez cukru”, „wysoka zawartość białka”. Choć brzmią jak chwyt...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas