Reklama

Reklamy spersonalizowane w marketingu internetowym – jakie ograniczenia?

Coraz mniej liczy się sam zasięg reklamy, a bardziej dotarcie do konkretnych odbiorców, którzy z największym prawdopodobieństwem będą zainteresowani zakupem wybranych towarów. Profilowanie odbiorców, chociaż gwarantuje większą skuteczność reklamy, musi jednak być zgodne z prawem.

Publikacja: 02.02.2024 02:00

Reklamy spersonalizowane w marketingu internetowym – jakie ograniczenia?

Foto: Adobe Stock

Rynek marketingu internetowego staje się coraz ciaśniejszy, zdominowany przez gigantów, jak META czy Google. Mniejsze firmy starają się dotrzymywać im kroku, choć dysponują znacznie mniejszym zapleczem technologicznym. Do klientów trafiają, wydawałoby się, jak najlepsze oferty zakupu produktów, których akurat poszukują. Skuteczność tego działania jest tak duża, że przeciętny Kowalski, przebierając w świeżo dostarczonych propozycjach, zastanawia się czy trzymany w dłoniach telefon zaczyna może już czytać jego myśli. Czy RODO zezwala na tak dużą ingerencję w naszą prywatność?

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r. Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Julita Karaś-Gasparska: Będziemy pisać dla spółdzielni mieszkaniowych
Biznes
Deepfake – cyfrowe kłamstwo, które kosztuje miliony
Biznes
Nowe zasady gry w restrukturyzacji – podział wierzycieli na grupy
Biznes
Jak prawidłowo zmienić wysokość opłat w spółdzielniach mieszkaniowych
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Kodeks pracy. Zasady BHP nie tylko dla pracowników
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama