Reklama do profesjonalistów – co wolno, kiedy nie ma przepisów

Ubiegłoroczna nowelizacja wprowadziła regulacje w zakresie reklamy wyrobów medycznych skierowanej do profesjonalistów, jednak są one bardzo ogólne, przez co wiele pytań pozostaje nadal bez odpowiedzi.

Publikacja: 21.05.2024 04:30

Reklama do profesjonalistów – co wolno, kiedy nie ma przepisów

Foto: Adobe Stock

Poprzedni artykuł dotyczący reklamy wyrobów medycznych („BF” z lutego br.) koncentrował się na nowych zasadach (wprowadzonych nowelizacją z 2023 r.) prowadzenia reklamy wyrobów medycznych kierowanej do publicznej wiadomości. Nowelizacja wprowadziła również nowe regulacje w zakresie reklamy skierowanej do profesjonalistów, jednak są one bardzo ogólne i okrojone. W niniejszym artykule staramy się przedstawić, w jaki sposób prowadzić taką reklamę, żeby robić to w sposób prawidłowy i bezpieczny. Jednak z uwagi na to, że nie ma konkretnych przepisów prawa, na których możemy bazować, nie udaje się nam uciec od wielu pytań.

Pozostało 93% artykułu

Wiedza dla profesjonalistów w nowym PRO.RP.PL

Zyskaj dostęp do najnowszych raportów, analiz, orzeczeń, prognoz i komentarzy niezbędnych w Twojej codziennej pracy, przygotowanych przez ekspertów Rzeczpospolitej.
Biznes
Odpowiedzialność za błędy techniczne przy usługach e-zdrowia
Biznes
Zarządzanie fundacją rodzinną na podstawie kontraktu menedżerskiego
Biznes
20 mln zł na rozpoczęcie sprzedaży nowoczesnych towarów lub usług przez startupy
Biznes
Obowiązki spółki związane z jej przekształceniem do innej formy prawnej
Biznes
Ulga na darowiznę na związek emerytów