Aktualizacja: 20.04.2025 23:39 Publikacja: 21.05.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
Poprzedni artykuł dotyczący reklamy wyrobów medycznych („BF” z lutego br.) koncentrował się na nowych zasadach (wprowadzonych nowelizacją z 2023 r.) prowadzenia reklamy wyrobów medycznych kierowanej do publicznej wiadomości. Nowelizacja wprowadziła również nowe regulacje w zakresie reklamy skierowanej do profesjonalistów, jednak są one bardzo ogólne i okrojone. W niniejszym artykule staramy się przedstawić, w jaki sposób prowadzić taką reklamę, żeby robić to w sposób prawidłowy i bezpieczny. Jednak z uwagi na to, że nie ma konkretnych przepisów prawa, na których możemy bazować, nie udaje się nam uciec od wielu pytań.
Dłużnik nie musi już przepisywać majątku na konkubinę, by ukryć go przed komornikiem. Może wykorzystać do tego l...
Wyegzekwowanie należności w niektórych sprawach jest problemem. Wiele egzekucji kończy się wydaniem postanowieni...
Początek 2025 roku przyniósł szereg komunikatów Urzędu Regulacji Energetyki, które wywołały liczne wątpliwości n...
Przedsiębiorca, decydując się na współpracę z sektorem publicznym, powinien pamiętać, że rządzi się ona innymi p...
Kodeks cywilny zawiera regulacje, na podstawie których wykonawca może domagać się dostosowania wysokości wynagro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas