Aktualizacja: 31.03.2025 09:31 Publikacja: 27.08.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
Myślący o odnalezieniu się wśród meandrów zielonej transformacji biznes ma do wyboru dwie główne ścieżki. Może realizować minimalne wymogi prawne lub oczekiwania rynku, starając się ograniczać zmiany w dotychczasowym modelu biznesowym. Może również dostrzec dziejącą się na naszych oczach zmianę wizji odpowiedzialności biznesu za ludzi i środowisko i aktywnie wykorzystać procesy transformacyjne do zwiększenia odporności swoich modeli biznesowych na wyzwania przyszłości.
Chronione będą nie tylko nazwy pochodzenia czy oznaczenia geograficzne, serów, win, napojów spirytusowych. Już z...
„Rzeczpospolita” zainaugurowała nowy cykl – Panel Transformacji Energetycznej. Będzie to przestrzeń spotkań, dyskusji, analiz i raportów związanych z tym najważniejszym wyzwaniem dla polskiej gospodarki w najbliższych latach.
Umorzenie udziałów może służyć jako alternatywna forma wypłaty zysków zamiast dywidendy albo narzędzie do stabil...
Parlament Europejski, mimo że formalnie nie posiada inicjatywy ustawodawczej, odgrywa coraz większą rolę w kszta...
Rozporządzenie PE i Rady dot. ochrony oznaczeń geograficznych ustanawia ochronę produktów rzemieślniczych i prze...
Gdy talent spotyka się z pasją i determinacją, powstają rzeczy absolutnie wyjątkowe. Sylwia Romaniuk to projektantka, która jak mało kto, wyczuwa potrzeby kobiet.
Jednym z największych ryzyk transakcji M&A jest niemożność zamknięcia transakcji, a w praktyce niepodpisanie fin...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas