Reklama

Ochrona praw autorskich w branży podcastów

Podcasty stają się coraz bardziej popularnym medium, umożliwiającym twórcom dotarcie do szerokiej publiczności. Wykorzystują je również firmy do celów promocyjnych. Na co powinny zwrócić uwagę przy produkcji i dystrybucji podcastów?

Publikacja: 27.09.2024 04:30

Ochrona praw autorskich w branży podcastów

Foto: Adobe Stock

Wraz z rozwojem podcastów pojawiają się istotne wyzwania związane z ochroną praw autorskich, które twórcy muszą brać pod uwagę podczas produkcji i dystrybucji swoich treści czy występujących w podcastach gości.

Twórczość chroniona prawem autorskim

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Świąteczne zakupy z AI. Uwaga na pułapkę cen skrojonych na miarę
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Biznes
Teresa Siudem: Ochrona lasów – nowe obowiązki przedsiębiorców
Biznes
Nieprzemyślane rabaty? UOKiK może je zakwestionować
Biznes
Compliance – jak dowody należytej staranności decydują o wyniku sprawy
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Rozporządzenie o wylesianiu (EUDR) – nowe obowiązki dla firm
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama