Reklama

Ochrona praw autorskich w branży podcastów

Podcasty stają się coraz bardziej popularnym medium, umożliwiającym twórcom dotarcie do szerokiej publiczności. Wykorzystują je również firmy do celów promocyjnych. Na co powinny zwrócić uwagę przy produkcji i dystrybucji podcastów?

Publikacja: 27.09.2024 04:30

Ochrona praw autorskich w branży podcastów

Foto: Adobe Stock

Wraz z rozwojem podcastów pojawiają się istotne wyzwania związane z ochroną praw autorskich, które twórcy muszą brać pod uwagę podczas produkcji i dystrybucji swoich treści czy występujących w podcastach gości.

Twórczość chroniona prawem autorskim

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Agenci AI to zagrożnienie dla firm. Skutki decyzji maszyn bez ludzi mogą być katastrofalne
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Teresa Siudem: Sukcesja po śmierci przedsiębiorcy
Biznes
Testament przedsiębiorcy – 10 wskazówek, które pozwolą uniknąć błędów
Biznes
Jak wykorzystać depozyt notarialny w transakcjach M&A?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Jak stworzyć ogólne warunki umów, by wspierały biznes?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama
Reklama