Aktualizacja: 16.05.2025 00:30 Publikacja: 17.12.2024 05:50
Foto: Adobe Stock
Na fali nieprzemijającego zainteresowania społecznego zdrowym trybem życia i troską o środowisko wielu konsumentów zaczęło zwracać uwagę na prozdrowotne oraz ekologiczne aspekty kupowanych towarów. Badania wykazują, że Europejczycy są coraz bardziej „świadomi środowiskowo”. Aby sprostać oczekiwaniom rynku, przedsiębiorcy stawiają na „zielony marketing”, budując swoją strategię reklamową na pojęciach takich jak: „eko”, „bio” czy „przyjazny środowisku”.
Ten trend ma też bezpośrednie przełożenie na liczbę „zielonych” znaków towarowych rejestrowanych w Unii Europejskiej. Urząd UE ds. własności intelektualnej wskazuje, że od roku 1996 liczba ekologicznych znaków towarowych nieprzerwanie wzrasta.
Rozpoczął się czas zwyczajnych zgromadzeń wspólników w spółkach z o.o. oraz walnych zgromadzeń w spółkach akcyjn...
Fundacje rodzinne muszą nie tylko dbać o sukcesję i konsolidację aktywów, ale również o transparentność swoich d...
Zbliżający się „sezon” zwyczajnych zgromadzeń wspólników w spółkach z o.o. oznacza konieczność podjęcia kluczowy...
Zbliżający się okres walnych zgromadzeń spółek giełdowych jest dobrą okazją do zastanowienia się nad tym, w jaki...
W ostatnich miesiącach światowy handel stanął w obliczu istotnych zmian, które mogą wpłynąć na gospodarkę świato...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas