Aktualizacja: 01.04.2025 09:54 Publikacja: 17.12.2024 05:50
Foto: Adobe Stock
Na fali nieprzemijającego zainteresowania społecznego zdrowym trybem życia i troską o środowisko wielu konsumentów zaczęło zwracać uwagę na prozdrowotne oraz ekologiczne aspekty kupowanych towarów. Badania wykazują, że Europejczycy są coraz bardziej „świadomi środowiskowo”. Aby sprostać oczekiwaniom rynku, przedsiębiorcy stawiają na „zielony marketing”, budując swoją strategię reklamową na pojęciach takich jak: „eko”, „bio” czy „przyjazny środowisku”.
Ten trend ma też bezpośrednie przełożenie na liczbę „zielonych” znaków towarowych rejestrowanych w Unii Europejskiej. Urząd UE ds. własności intelektualnej wskazuje, że od roku 1996 liczba ekologicznych znaków towarowych nieprzerwanie wzrasta.
Chronione będą nie tylko nazwy pochodzenia czy oznaczenia geograficzne, serów, win, napojów spirytusowych. Już z...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Umorzenie udziałów może służyć jako alternatywna forma wypłaty zysków zamiast dywidendy albo narzędzie do stabil...
Parlament Europejski, mimo że formalnie nie posiada inicjatywy ustawodawczej, odgrywa coraz większą rolę w kszta...
Rozporządzenie PE i Rady dot. ochrony oznaczeń geograficznych ustanawia ochronę produktów rzemieślniczych i prze...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Jednym z największych ryzyk transakcji M&A jest niemożność zamknięcia transakcji, a w praktyce niepodpisanie fin...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas