Aktualizacja: 07.07.2025 05:48 Publikacja: 21.03.2025 04:50
Foto: Adobe Stock
Kiedy już zdążyliśmy zapomnieć o kolejnej fali „Barbiemanii”, wywołanej rekordową popularnością hollywoodzkiej produkcji filmu „Barbie”, zabawkowy gigant ponownie zwrócił uwagę swoją konsekwencją w realizacji strategii ochrony marki. Mattel Inc. – właściciel Barbie chętnie dzieli się swoim brandem wchodząc w liczne współprace partnerskie, czego szczególne natężenie mogliśmy zaobserwować w czasie promocji filmu Barbie. W sieciówkach takich jak Zara, Stradivarius czy Primark pojawiły się kolekcje ubrań inspirowane słynną lalką. Burger King wprowadził do swojej oferty zestaw Barbie Combo, a firma Opi zachęcała do zakupów lakierów z limitowanej kolekcji Barbie X OPI. Powyżej wymienione współprace to tylko promil ze wszystkich, które pojawiły długiej karierze lalki Barbie. Takie działania mogą dawać wrażenia, że może nie jest tak trudno uszczknąć odrobinę z Barbie, a Mattel jest liberalny w podejściu do ochrony swojej marki. Nic bardziej mylnego.
Członek zarządu ma prawo zakończyć współpracę ze spółką, którą zarządza. Przy rezygnacji musi jednak dopełnić od...
Decyzja o rezygnacji z funkcji członka zarządu powinna być przemyślana i poprzedzona oceną skutków prawnych i or...
W stosunku do środków z KPO brak jest ogólnych wytycznych regulujących zasady przygotowania i prowadzenia postęp...
Brak precyzyjnych, pisemnych regulacji w zakresie zasad współpracy pomiędzy członkami rodziny może prowadzić do...
Jednym z najistotniejszych elementów procesu sprzedaży udziałów lub akcji jest dogłębny i profesjonalny proces w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas