Aktualizacja: 06.05.2025 10:29 Publikacja: 21.03.2025 04:50
Foto: Adobe Stock
Kiedy już zdążyliśmy zapomnieć o kolejnej fali „Barbiemanii”, wywołanej rekordową popularnością hollywoodzkiej produkcji filmu „Barbie”, zabawkowy gigant ponownie zwrócił uwagę swoją konsekwencją w realizacji strategii ochrony marki. Mattel Inc. – właściciel Barbie chętnie dzieli się swoim brandem wchodząc w liczne współprace partnerskie, czego szczególne natężenie mogliśmy zaobserwować w czasie promocji filmu Barbie. W sieciówkach takich jak Zara, Stradivarius czy Primark pojawiły się kolekcje ubrań inspirowane słynną lalką. Burger King wprowadził do swojej oferty zestaw Barbie Combo, a firma Opi zachęcała do zakupów lakierów z limitowanej kolekcji Barbie X OPI. Powyżej wymienione współprace to tylko promil ze wszystkich, które pojawiły długiej karierze lalki Barbie. Takie działania mogą dawać wrażenia, że może nie jest tak trudno uszczknąć odrobinę z Barbie, a Mattel jest liberalny w podejściu do ochrony swojej marki. Nic bardziej mylnego.
Każdy przedsiębiorca może stać się ofiarą nieuczciwych działań ze strony kontrahentów lub własnych pracowników....
Gdy wspólnicy spółki komandytowej nie mogą dojść do porozumienia i ustalić satysfakcjonujących warunków opuszcze...
Zawierając umowę ze wspólnikami spółki cywilnej, w której jednym ze wspólników jest członek zarządu spółki z o.o...
Kto ma prawo zdecydować o zmianie miejsca dostawy? Jakie obowiązki ma przewoźnik i kiedy może żądać wyższego wyn...
Unieważnienie akcji w prostej spółce akcyjnej wymaga wniesienia powództwa do sądu, który aby zabezpieczyć intere...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas