Firmy powinny mieć procedury korzystania z AI

Brak wewnętrznych procedur i wytycznych dotyczących korzystania z AI może spowodować, że przedsiębiorca nie tylko straci zaufanie klientów, ale także narazi się na odpowiedzialność cywilną lub karną, których skutkiem będą ogromne straty wizerunkowe.

Publikacja: 20.05.2025 05:10

Firmy powinny mieć procedury korzystania z AI

Firmy powinny mieć procedury korzystania z AI

Foto: Adobe Stock

Rozwój sztucznej inteligencji (AI) niesie ze sobą rewolucyjne zmiany w wielu dziedzinach życia, od biznesu po medycynę. Jednak wraz z postępem pojawiają się również poważne wyzwania związane z bezpieczeństwem danych. AI przetwarza ogromne ilości informacji, w tym dane osobowe i wrażliwe, co rodzi pytania o konieczność regulacji zasad jej wykorzystania. Czy obecne procedury bezpieczeństwa danych są wystarczające, czy też należy je dostosować do realiów nowoczesnych technologii?

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r. Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Julita Karaś-Gasparska: Dwie ważne rocznice: fundacja rodzinna i prawo restrukturyzacyjne
Biznes
Jak są wykonywane umowy wzajemne w postępowaniu restrukturyzacyjnym
Biznes
Zwiększenie wydatków na obronność to nie wszystko
Biznes
Prawo restrukturyzacyjne w Polsce ma już 10 lat
Biznes
Jak działanie rejestru wpływa na funkcjonowanie fundacji rodzinnych