Reklama

Firmy powinny mieć procedury korzystania z AI

Brak wewnętrznych procedur i wytycznych dotyczących korzystania z AI może spowodować, że przedsiębiorca nie tylko straci zaufanie klientów, ale także narazi się na odpowiedzialność cywilną lub karną, których skutkiem będą ogromne straty wizerunkowe.

Publikacja: 20.05.2025 05:10

Firmy powinny mieć procedury korzystania z AI

Firmy powinny mieć procedury korzystania z AI

Foto: Adobe Stock

Rozwój sztucznej inteligencji (AI) niesie ze sobą rewolucyjne zmiany w wielu dziedzinach życia, od biznesu po medycynę. Jednak wraz z postępem pojawiają się również poważne wyzwania związane z bezpieczeństwem danych. AI przetwarza ogromne ilości informacji, w tym dane osobowe i wrażliwe, co rodzi pytania o konieczność regulacji zasad jej wykorzystania. Czy obecne procedury bezpieczeństwa danych są wystarczające, czy też należy je dostosować do realiów nowoczesnych technologii?

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Julita Karaś-Gasparska: KSeF i e-fakturowanie coraz bliżej. Jak chronić dane?
Biznes
Brak współpracy z UODO może słono kosztować
Biznes
Czy KSeF zagraża tajemnicy zawodów prawniczych
Biznes
Prawo nie nadąża za zagrożeniami cyberprzestępczością
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biznes
Wyrok ws. spamu. Historia o tym, jak sąd skazał… na 100 zł
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama