Reklama

Jak zwiększyć szansę na wygraną w sporze B2B?

Decyzja, czy prowadzić spór przed sądem powszechnym czy w arbitrażu, to kwestia biznesowa. W branżach, gdzie sprawy są skomplikowane, wybór ten może wpłynąć na właściwe rozwiązanie problemów i lepiej zabezpieczyć interesy firmy.

Publikacja: 12.12.2025 07:40

Jak zwiększyć szansę na wygraną w sporze B2B?

Jak zwiększyć szansę na wygraną w sporze B2B?

Foto: Adobe Stock

Przedsiębiorstwa z branż specjalistycznych realizują najbardziej złożone projekty, podpisują kontrakty na innowacyjne rozwiązania, nabywają lub sprzedają skomplikowane systemy produkcyjne. Spory będące pokłosiem tych działań wymagają wiedzy branżowej, a jednocześnie szerokiego zabezpieczenia interesów spółki, która wdała się w spór. Arbitraż daje możliwość zaangażowania ekspertów także z międzynarodowym doświadczeniem (zarówno jako „sędziów” rozstrzygających spór, jak i biegłych) oraz gwarantuje poufność postępowania. Arbitraż w tym zakresie ma przewagę nad sądem powszechnym.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Z kontrahentem nie zawsze warto iść do sądu
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Biznes
Zielone pułapki w transakcjach M&A – jak ich uniknąć?
Biznes
Jak wykorzystać umowę użyczenia w działalności gospodarczej?
Biznes
Wyrok w sprawach gospodarczych jako tytuł zabezpieczenia
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Biznes
Przestawienie fabryki na produkcję dla sektora obronnościowego
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama