Aktualizacja: 03.11.2020 14:07 Publikacja: 03.11.2020 17:45
Foto: Adobe Stock
W dzisiejszym świecie internetowa blogosfera rozrosła się do niebotycznych rozmiarów i niemal w każdej dziedzinie życia można znaleźć kogoś, kto jest ekspertem w danym temacie i w Internecie dzieli się swoimi przemyśleniami i udziela rad. Często przy tym poleca określone produkty lub narzędzia. Dla producentów jest to więc szansa na dodatkową reklamę. Taka współpraca może odbywać się bezgotówkowo i dotyczyć zarówno rzeczy jednorazowego lub codziennego użytku, jak i przedmiotów, które należy uznać za środki trwałe. Relacje takie mogą być zawiązane między przedsiębiorcami, ale także z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej.
Prawo wspólnika do reprezentacji spółki jawnej ma charakter majątkowy niepieniężny i taki charakter ma sprawa o...
Usuwanie zbędnej biurokracji i ułatwienia w prowadzeniu biznesu – to założenia ustawy deregulacyjnej. Większość...
Od 13 lipca 2025 roku przedsiębiorcy będą mogli zdalnie zawierać umowy leasingu. Umowa leasingu będzie mogła być...
Uproszczenie zasad wykonywania działalności gospodarczej – to główny cel tzw. ustawy deregulacyjnej. Większość j...
Orzeczenia wydane 2 lipca 2025 r. przez SUE potwierdzają ochronę znaku towarowego Testarossa w odniesieniu do sa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas