Wpływ pandemii na strategię w firmach outsourcingowych

Praca zdalna każdej firmy musi być poprzedzona wieloma przygotowaniami w postaci digitalizacji dokumentów, sprawdzenia przepustowości łącz internetowych, liczby VPB, a przede wszystkim kontaktów z dotychczasowymi klientami.

Publikacja: 22.12.2020 17:00

Wpływ pandemii na strategię w firmach outsourcingowych

Foto: Adobe Stock

Pojawienie się wczesną wiosną 2020 r. pandemii stało się testem dla wielu firm na świecie, pod względem zdolności adaptacyjnych w nagle zmieniającym się otoczeniu. Prowadzenie biznesu w ostatnich latach nacechowane było dużą zmiennością i wymagało w zarządzaniu przestawienia się na elastyczność i adaptowalność, niemniej jednak pandemia pokazała, że zmienność warunków otoczenia gospodarczego może przybrać rozmiary niezwykle zaskakujące. Umiejętność bardzo szybkiej adaptacji stała się kluczowa dla zabezpieczenia kontynuacji działalności. Mając na uwadze strategię długoterminową oraz biorąc również pod uwagę opinie ekspertów z wielu dziedzin, ze szczególnym uwzględnieniem wirusologii, wszyscy musimy być przygotowani na wiele zawirowań w otoczeniu biznesowym, podobnych do COVID-19. Tutaj chciałabym odnieść się do branży usług outsourcingowych, szczególnie outsourcingu usług księgowych oraz kadrowo-płacowych.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Teresa Siudem: Egzekucja komornicza nie zawsze skuteczna. Jaka jest przyczyna?
Biznes
Jak dłużnicy ukrywają majątek
Biznes
Obowiązki regulacyjne związane z umowami sprzedaży energii elektrycznej
Biznes
Jak zacząć realizować inwestycje publiczno-prywatne?
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Biznes
Roszczenie wykonawcy o waloryzację wynagrodzenia