Reklama
Rozwiń
Reklama

Jak odróżnić zielone inicjatywy od marketingowych sloganów?

Z danych Komisji Europejskiej wynika, że 56 proc. konsumentów w UE zetknęło się z wprowadzającymi w błąd oświadczeniami ekologicznymi, a aż 80 proc. stron internetowych i reklam zawiera tzw. green claims – często bez pokrycia.

Publikacja: 28.08.2025 10:19

Jak odróżnić zielone inicjatywy od marketingowych sloganów?

Foto: Adobe Stock

Zjawisko greenwashingu stało się powszechne, szczególnie w kontekście realizacji celów Europejskiego Zielonego Ładu i wdrażania strategii ESG.

Pseudoekologiczny marketing

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

ESG w praktyce
Etyka plug-and-play w świecie zielonych portfeli
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
ESG w praktyce
Kultura organizacyjna: kluczowy kontekst, który decyduje o sile ESG
ESG w praktyce
Firmy w lesie z regulacją o wylesianiu
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
ESG w praktyce
Raportowanie ESG a dojrzałość zarządcza organizacji
Reklama
Reklama