Reklama

Jak odróżnić zielone inicjatywy od marketingowych sloganów?

Z danych Komisji Europejskiej wynika, że 56 proc. konsumentów w UE zetknęło się z wprowadzającymi w błąd oświadczeniami ekologicznymi, a aż 80 proc. stron internetowych i reklam zawiera tzw. green claims – często bez pokrycia.

Publikacja: 28.08.2025 10:19

Jak odróżnić zielone inicjatywy od marketingowych sloganów?

Foto: Adobe Stock

Zjawisko greenwashingu stało się powszechne, szczególnie w kontekście realizacji celów Europejskiego Zielonego Ładu i wdrażania strategii ESG.

Pseudoekologiczny marketing

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

ESG w praktyce
Czy jest szansa na lepsze raporty?
ESG w praktyce
Bez dokumentacji nie ma zgodności z GHG Protocol
ESG w praktyce
System kaucyjny na ostatniej prostej
ESG w praktyce
Jak budować biznes odporny i etyczny?
ESG w praktyce
Rozwadnianie należytej staranności. Zmiany w dyrektywie CSDDD
Reklama
Reklama
Reklama