Aktualizacja: 08.12.2014 12:32 Publikacja: 08.12.2014 12:32
Na wartość końcową samochodu wpływ mają m.in. marka, model oraz wyposażenie
Foto: Fotorzepa, Robert Przybylski
Wartość końcowa (rezydualna albo RV – od residual value) mówi, jaka będzie przeciętna rynkowa wartość pojazdu w przyszłości, po zakończeniu kontraktu. Samochody tracą wartość niejednolicie, a zatem wybór marki i modelu, który straci na wartości więcej niż przeciętna, oznacza, że odsprzedając pojazd, klient otrzyma za niego mniej pieniędzy niż w przypadku modelu o wyższej wartości rezydualnej. Kapitał zostanie pochłonięty przez utratę wartości.
Obecny mechanizm waloryzacyjny w kontraktach na budowy dróg nie rekompensuje realnych kosztów wykonawców. Drogow...
O ćwierć miliarda złotych powiększyło się zadłużenie firm w sektorze TSL między 2024 a 2025 rokiem. Liczba dłużn...
92 proc. przedsiębiorstw, które uruchomiły już u siebie narzędzia sztucznej inteligencji i wykorzystują je w dzi...
Pawilon Polski na EXPO 2025 w Osace przez blisko pół roku będzie służył promocji polskiej gospodarki, możliwości...
Branża budowlana ma za sobą ciężkie miesiące, ale sytuacja ma się zmienić lada moment. Po niezbyt udanym 2024 r....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas