Aktualizacja: 08.12.2014 12:32 Publikacja: 08.12.2014 12:32
Na wartość końcową samochodu wpływ mają m.in. marka, model oraz wyposażenie
Foto: Fotorzepa, Robert Przybylski
Wartość końcowa (rezydualna albo RV – od residual value) mówi, jaka będzie przeciętna rynkowa wartość pojazdu w przyszłości, po zakończeniu kontraktu. Samochody tracą wartość niejednolicie, a zatem wybór marki i modelu, który straci na wartości więcej niż przeciętna, oznacza, że odsprzedając pojazd, klient otrzyma za niego mniej pieniędzy niż w przypadku modelu o wyższej wartości rezydualnej. Kapitał zostanie pochłonięty przez utratę wartości.
Mikro, małe i średnie firmy, które chcą rozwijać się odpowiedzialnie, wdrażając zasady dostępności w swoich prod...
67 proc. małych i średnich firm budowlanych doświadcza problemów z płynnością finansową. Tylko co trzecie przeds...
O ponad pół miliarda złotych wzrosło w ciągu zaledwie roku zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych...
Czy ubezpieczenie OC jednoosobowej działalności gospodarczej jest obowiązkowe? To zależy.
Za nami pierwsza rozgrywka przed unijnym trybunałem w sprawie stosowania wskaźnika WIBOR przy kredytach złotówko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas