NSA: element promocyjny nie ma znaczenia dla opłaty reklamowej

Szyldem jest zarówno tablica, jak i urządzenie reklamowe, którego celem jest informowanie o działalności prowadzonej na nieruchomości. Może on również zawierać logo, hasło czy grafikę.

Publikacja: 12.05.2022 07:55

NSA: element promocyjny nie ma znaczenia dla opłaty reklamowej

Foto: Adobe Stock

W środę Naczelny Sąd Administracyjny oddalił skargę kasacyjną spółki na interpretację dotyczącą tzw. opłaty reklamowej.

Z wnioskiem o jej wydanie wystąpiła spółka paliwowa. Wyjaśniła, że jest m.in. właścicielem nieruchomości, na której znajduje się stacja paliw, w tym kilka urządzeń. To pylon cenowo-reklamowy, niewielkie urządzenie reklamowo- informacyjne, sześć tabliczek „czysto” informacyjnych – tabliczka „Sklep 24” i niewielki stelaż zawierający obustronne logotypy firm współpracujących. Chciała się upewnić, czy i jaką powinna od nich płacić opłatę reklamową.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Finanse
TSUE zajął się sprawą kredytów z WIBOR. Jak przebiegła rozprawa?
Finanse
Szefowie spółki odpowiadają za jej długi. Kary sięgają milionów złotych
Finanse
Przedsiębiorczość międzypokoleniowa. Jak sobie radzą firmy rodzinne?
Finanse
Koniec eldorado? Długi branży IT wzrosły o 20 proc.
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Finanse
Konsumenci w nieco lepszym nastroju, biznes zyskał nadzieję