Aktualizacja: 05.07.2025 17:56 Publikacja: 17.06.2022 15:39
Foto: Adobe Stock
Pracodawca, który po utworzeniu PPK zdecyduje się na utworzenie pracowniczego programu emerytalnego (PPE), może - w porozumieniu z działającą u niego zakładową organizacją związkową - nie finansować, od miesiąca następującego po miesiącu, w którym PPE został zarejestrowany przez organ nadzoru, wpłat do PPK (podstawowych i dodatkowych) za osoby zatrudnione, które przystąpiły do PPE. Pod warunkiem, że odprowadzane przez niego składki podstawowe do PPE stanowią co najmniej 3,5% wynagrodzenia w rozumieniu ustawy o pracowniczych programach emerytalnych.
Mikro, małe i średnie firmy, które chcą rozwijać się odpowiedzialnie, wdrażając zasady dostępności w swoich prod...
67 proc. małych i średnich firm budowlanych doświadcza problemów z płynnością finansową. Tylko co trzecie przeds...
O ponad pół miliarda złotych wzrosło w ciągu zaledwie roku zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych...
Czy ubezpieczenie OC jednoosobowej działalności gospodarczej jest obowiązkowe? To zależy.
Za nami pierwsza rozgrywka przed unijnym trybunałem w sprawie stosowania wskaźnika WIBOR przy kredytach złotówko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas