Aktualizacja: 19.04.2025 21:54 Publikacja: 14.11.2022 21:32
Foto: Adobe Stock
Coraz więcej przedsiębiorców pochyla się nad rynkiem wtórnym samochodów, to ciekawa alternatywa dla samochodów z salonu, co do których wydłuża się okres oczekiwania, rosną też ceny ze względu na zmniejszone dostawy do dealerów, czy problemy z kompotentami w samej produkcji.
Najbardziej rozchwytywane są młode auta, które mają do około dwóch-pięciu lat. Ten trend potwierdzają opublikowane w połowie bieżącego roku wyniki badań platformy sprzedażowej Automarket: okazuje się, że choć 78 proc. przedsiębiorców usilnie poszukuje nowego samochodu, to z powodu utrudnień duża część zmuszona jest kierować się w stronę aut z drugiej ręki. Ponad połowa z nich decyduje się na pojazdy w wieku czterech–pięciu lat, a największym zainteresowaniem mają się cieszyć samochody wyprodukowane w roku 2017: kupuje je 27 proc. przedsiębiorców. Popularne są również auta trzy- i czteroletnie – odpowiednio 13 i 26 proc., natomiast samochody z 2021 roku stanowią wybór jedynie 12 proc. klientów.
Pawilon Polski na EXPO 2025 w Osace przez blisko pół roku będzie służył promocji polskiej gospodarki, możliwości...
Jedynie 31 postępowań w sprawie opóźnień w płatnościach wszczął w 2024 r. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentó...
Po Wielkanocy w Poznaniu odbędzie się bezpłatne spotkanie informacyjne poświęcone możliwościom wsparcia dla mikr...
Liczne akty prawne wydawane na poziomie unijnym stanowią wyzwanie dla ustawodawców krajowych, którzy są zobowiąz...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Dzięki uwolnieniu sądów od zbędnego nadzoru nad przebiegiem wykonywania upadłości konsumenckiej jest szansa na p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas