Aktualizacja: 14.07.2025 23:01 Publikacja: 18.11.2022 20:38
Foto: Adobe Stock
Podcasty to sposób na budowanie wizerunku i świadomości marki, co oznacza, że pomagają ze sprzedażą oferowanych usług i produktów. Ich światowy rynek jest wart 20,3 mld dolarów, to o jedną trzeciąwięcej niż w 2021 roku. Jak wynika z prognoz ResearchAndMarkets, do 2026 r. branża ta będzie rosnąć w tempie 30 proc. rocznie. W samej Europie rynek w tym okresie skoczy o ponad 630 mln dol. (dynamika sięgnie 24 proc. rocznie).
Krajowy Instytut Mediów podaje iż co dziesiąty Polak stara się regularnie słuchać podcastów. W zwiększeniu popytu na takie materiały można dostrzeć wpływ pandemii - zamknięci w domach szukali nowych form rozrywki, chorzy bez sił tym chętniej sięgali po mało angażujące siłowo rozwiązania.
Mikro, małe i średnie firmy, które chcą rozwijać się odpowiedzialnie, wdrażając zasady dostępności w swoich prod...
67 proc. małych i średnich firm budowlanych doświadcza problemów z płynnością finansową. Tylko co trzecie przeds...
O ponad pół miliarda złotych wzrosło w ciągu zaledwie roku zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych...
Czy ubezpieczenie OC jednoosobowej działalności gospodarczej jest obowiązkowe? To zależy.
Za nami pierwsza rozgrywka przed unijnym trybunałem w sprawie stosowania wskaźnika WIBOR przy kredytach złotówko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas