Reklama
Rozwiń
Reklama

Podcasty coraz popularniejsze wśród polskich przedsiębiorców

Podcasty weszły do Polski z początkiem 2005 roku i z każdym kolejnym przysparza sobie coraz więcej fanów, ale także twórców. Ta niszowa działalność stała się też powszechna wśród samych przedsiębiorców.

Publikacja: 18.11.2022 20:38

Podcasty coraz popularniejsze wśród polskich przedsiębiorców

Foto: Adobe Stock

Podcasty to sposób na budowanie wizerunku i świadomości marki, co oznacza, że pomagają ze sprzedażą oferowanych usług i produktów. Ich światowy rynek jest wart 20,3 mld dolarów, to o jedną trzeciąwięcej niż w 2021 roku. Jak wynika z prognoz ResearchAndMarkets, do 2026 r. branża ta będzie rosnąć w tempie 30 proc. rocznie. W samej Europie rynek w tym okresie skoczy o ponad 630 mln dol. (dynamika sięgnie 24 proc. rocznie).

Krajowy Instytut Mediów podaje iż co dziesiąty Polak stara się regularnie słuchać podcastów. W zwiększeniu popytu na takie materiały można dostrzeć wpływ pandemii - zamknięci w domach szukali nowych form rozrywki, chorzy bez sił tym chętniej sięgali po mało angażujące siłowo rozwiązania. 

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Finanse
Miliony złotych za nieterminowe płatności. Znane spółki ukarane
Finanse
Jak to jest ze zwrotem subwencji z tarcz
Finanse
Przedsiębiorca też może zaciągnąć kredyt konsumencki. SN zdecydował
Finanse
Będzie nadzór nad rynkiem kryptoaktywów. Sejm uchwalił ustawę, branża liczy na weto prezydenta Nawrockiego
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Finanse
Lech Giliciński: Distressed investing. Jak to robią na świecie
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama