Aktualizacja: 19.04.2025 21:44 Publikacja: 30.11.2022 07:56
Foto: Adobe Stock
Nastroje konsumentów i przedsiębiorców poprawiły się w ostatnim okresie, ale dalej są gorsze niż w okresie pandemii w 2020 roku. ESI w październiku w Polsce wzrósł do 88,6 pkt z 88,2 pkt we wrześniu, gdy z kolei – po dużym spadku - znalazł się najniżej od stycznia 2021 r.
Wskaźnik zanotował od lutego 2020 roku około 14 proc. spadek w Polsce jak i Unii Europejskiej. Gorsze nastroje mają notować usługi oraz budownictwo, odrobinę lepsze nastroje wskazywały sektor przemysłu przetwórczego oraz handlu, choć ankietowani w większej mierze przekazywali, że ich sytuacja ulega pogorszeniu.
Pawilon Polski na EXPO 2025 w Osace przez blisko pół roku będzie służył promocji polskiej gospodarki, możliwości...
Jedynie 31 postępowań w sprawie opóźnień w płatnościach wszczął w 2024 r. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentó...
Po Wielkanocy w Poznaniu odbędzie się bezpłatne spotkanie informacyjne poświęcone możliwościom wsparcia dla mikr...
Liczne akty prawne wydawane na poziomie unijnym stanowią wyzwanie dla ustawodawców krajowych, którzy są zobowiąz...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Dzięki uwolnieniu sądów od zbędnego nadzoru nad przebiegiem wykonywania upadłości konsumenckiej jest szansa na p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas