Aktualizacja: 02.07.2025 05:37 Publikacja: 16.12.2022 16:19
Foto: Adobe Stock
Prócz siły tradycji wigilijne spotkania oraz premie czy innego rodzaju prezenty to też aspekt budowania dobrego wizerunku wśród zatrudnionych. Wszyscy zdają sobie jednak sprawę z tego, że wprowadzenie do firmy świątecznej atmosfery może naciągnąć budżet przedsiębiorstwa.
W ubiegłym roku przedsiębiorcy planowali przeznaczyć około 300 zł na święta na jednego pracownika, w tym roku wydatki te kształtują się na poziomie 300-500 zł, wynika z tegorocznego badania dotyczącego świątecznych inicjatyw dla pracowników, które wśród 1000 pracodawców przeprowadził Instytut Badawczy Randstad we współpracy z Gfk.
Mikro, małe i średnie firmy, które chcą rozwijać się odpowiedzialnie, wdrażając zasady dostępności w swoich prod...
67 proc. małych i średnich firm budowlanych doświadcza problemów z płynnością finansową. Tylko co trzecie przeds...
O ponad pół miliarda złotych wzrosło w ciągu zaledwie roku zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych...
Czy ubezpieczenie OC jednoosobowej działalności gospodarczej jest obowiązkowe? To zależy.
Za nami pierwsza rozgrywka przed unijnym trybunałem w sprawie stosowania wskaźnika WIBOR przy kredytach złotówko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas