Aktualizacja: 19.04.2025 21:56 Publikacja: 16.12.2022 16:19
Foto: Adobe Stock
Prócz siły tradycji wigilijne spotkania oraz premie czy innego rodzaju prezenty to też aspekt budowania dobrego wizerunku wśród zatrudnionych. Wszyscy zdają sobie jednak sprawę z tego, że wprowadzenie do firmy świątecznej atmosfery może naciągnąć budżet przedsiębiorstwa.
W ubiegłym roku przedsiębiorcy planowali przeznaczyć około 300 zł na święta na jednego pracownika, w tym roku wydatki te kształtują się na poziomie 300-500 zł, wynika z tegorocznego badania dotyczącego świątecznych inicjatyw dla pracowników, które wśród 1000 pracodawców przeprowadził Instytut Badawczy Randstad we współpracy z Gfk.
Pawilon Polski na EXPO 2025 w Osace przez blisko pół roku będzie służył promocji polskiej gospodarki, możliwości...
Jedynie 31 postępowań w sprawie opóźnień w płatnościach wszczął w 2024 r. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentó...
Po Wielkanocy w Poznaniu odbędzie się bezpłatne spotkanie informacyjne poświęcone możliwościom wsparcia dla mikr...
Liczne akty prawne wydawane na poziomie unijnym stanowią wyzwanie dla ustawodawców krajowych, którzy są zobowiąz...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Dzięki uwolnieniu sądów od zbędnego nadzoru nad przebiegiem wykonywania upadłości konsumenckiej jest szansa na p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas