Aktualizacja: 17.06.2025 16:43 Publikacja: 16.12.2022 16:19
Foto: Adobe Stock
Prócz siły tradycji wigilijne spotkania oraz premie czy innego rodzaju prezenty to też aspekt budowania dobrego wizerunku wśród zatrudnionych. Wszyscy zdają sobie jednak sprawę z tego, że wprowadzenie do firmy świątecznej atmosfery może naciągnąć budżet przedsiębiorstwa.
W ubiegłym roku przedsiębiorcy planowali przeznaczyć około 300 zł na święta na jednego pracownika, w tym roku wydatki te kształtują się na poziomie 300-500 zł, wynika z tegorocznego badania dotyczącego świątecznych inicjatyw dla pracowników, które wśród 1000 pracodawców przeprowadził Instytut Badawczy Randstad we współpracy z Gfk.
Za nami pierwsza rozgrywka przed unijnym trybunałem w sprawie stosowania wskaźnika WIBOR przy kredytach złotówko...
Członkowie zarządu, zajęci codziennym biznesem, często nie mają pojęcia o sankcjach, jakie im grożą za nieprawid...
Firmy rodzinne stawiają na profesjonalizację i zrównoważony rozwój. Co trzecia deklaruje, że osiąga wysokie wyni...
Długi branży IT zwiększyły się o niemal 20 proc. w ciągu ostatniego roku i obecne wynoszą 317 mln zł - poinformo...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Choć wskaźnik ufności konsumenckiej jest nadal ujemny, to jego majowy odczyt przyniósł nadzieję, że idzie ku lep...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas