Reklama
Rozwiń

Firmy nie będą cięły kosztów na marketing

Prognozy pokazują, że mimo kiepskich warunków gospodarczych, firmy nie mają w planach ograniczać swoich wydatków na marketing.

Publikacja: 14.02.2023 18:22

Firmy nie będą cięły kosztów na marketing

Foto: Adobe Stock

Prognozy te opierają się na danych płynących z agencji oraz firm branży marketingowej oraz samych zleceniedawców. 

2022 rok to 12,6 mld złotych wartości rynku reklamy, czyli wzrost o 3,4 proc. W tym roku ma to być wzrost o 2,4 proc. Według ekspertów oznacza to, że branża może liczyć się ze spowolnieniemm, ale nie będzie to załamanie ani recesja. 

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Finanse
Przedsiębiorco, weź dotację na dostępność
Finanse
Budowlane MŚP mają faktury, ale nie pieniądze
Finanse
Jednoosobowym firmom rosną długi. Niepokojący raport
Finanse
Polisa OC dla JDG - czy to obowiązkowe?
Finanse
TSUE zajął się sprawą kredytów z WIBOR. Jak przebiegła rozprawa?