Reklama

Firmy nie będą cięły kosztów na marketing

Prognozy pokazują, że mimo kiepskich warunków gospodarczych, firmy nie mają w planach ograniczać swoich wydatków na marketing.

Publikacja: 14.02.2023 18:22

Firmy nie będą cięły kosztów na marketing

Foto: Adobe Stock

Prognozy te opierają się na danych płynących z agencji oraz firm branży marketingowej oraz samych zleceniedawców. 

2022 rok to 12,6 mld złotych wartości rynku reklamy, czyli wzrost o 3,4 proc. W tym roku ma to być wzrost o 2,4 proc. Według ekspertów oznacza to, że branża może liczyć się ze spowolnieniemm, ale nie będzie to załamanie ani recesja. 

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Finanse
Małe firmy z dużymi - bilans na plus, ale czy to partnerstwo?
Finanse
Tysiące e-sklepów mają problemy z płynnością
Finanse
Zadłużenie spółek giełdowych wzrosło niemal 2,5-krotnie
Finanse
Cyfryzację firmy można przeprowadzić bez wkładu własnego
Finanse
Granty na Eurogranty – PARP uruchamia nowy nabór
Reklama
Reklama
Reklama