Reklama
Rozwiń

Firmy nie będą cięły kosztów na marketing

Prognozy pokazują, że mimo kiepskich warunków gospodarczych, firmy nie mają w planach ograniczać swoich wydatków na marketing.

Publikacja: 14.02.2023 18:22

Firmy nie będą cięły kosztów na marketing

Foto: Adobe Stock

Prognozy te opierają się na danych płynących z agencji oraz firm branży marketingowej oraz samych zleceniedawców. 

2022 rok to 12,6 mld złotych wartości rynku reklamy, czyli wzrost o 3,4 proc. W tym roku ma to być wzrost o 2,4 proc. Według ekspertów oznacza to, że branża może liczyć się ze spowolnieniemm, ale nie będzie to załamanie ani recesja. 

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Finanse
Przedsiębiorco, weź dotację na dostępność
Finanse
Budowlane MŚP mają faktury, ale nie pieniądze
Finanse
Jednoosobowym firmom rosną długi. Niepokojący raport
Finanse
Polisa OC dla JDG - czy to obowiązkowe?
Finanse
TSUE zajął się sprawą kredytów z WIBOR. Jak przebiegła rozprawa?