Samochody używane mogą być korzystniejsze od tych "z salonu"

W przypadku możliwości dowolnego samochodu większość z nad kieruje swoje myśli na auto prosto z salonu, pachnące jeszcze nowością. Okazuje się, że w przypadku przedsiębiorców ta nowość nie zawsze musi być korzystniejsza.

Publikacja: 26.08.2023 11:40

Samochody używane mogą być korzystniejsze od tych "z salonu"

Foto: Adobe Stock

Polska jest potęgą w skali europejskiej jeśli chodzi o firmy transportu drogowego. Oznacza to, że na terenie naszego kraju funkcjonuje ich naprawdę dużo, a to przekłada się na konkurencję, ale także rywalizację o zasoby. 

Zasobami dla takich firm są przede wszystkim pojazdy, a z tymi występują czasami problemy. Klienci skarżą się bowiem na trudności związane z dostępnością nowych samochodów - problem z dostawami części, wysokie ceny oraz ograniczone możliwości uzyskania dodatkowe finansowania oraz długi okres oczekiwania na nowe samochody sprawia, że coraz więcej firm decyduje się na samochody używane. Nawet krótka przerwa w pracy może zakończyć się dużymi stratami, przedsiębiorcy nie mogą sobie pozwolić na to by zbyt długo czekać na naprawę lub nowy pojazd. 

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Finanse
Sklepów w Polsce coraz mniej
Finanse
Polska branża transportowa w coraz większych tarapatach
Finanse
Kryptoaktywa. Czy część podmiotów „ucieknie” z Polski z obawy przed KNF?
Finanse
Klienci łapią się za kieszeń, fatalne wyniki sprzedaży detalicznej
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Finanse
Październikowa aura była niekorzystna dla sklepów odzieżowych