Reklama

Samochody używane mogą być korzystniejsze od tych "z salonu"

W przypadku możliwości dowolnego samochodu większość z nad kieruje swoje myśli na auto prosto z salonu, pachnące jeszcze nowością. Okazuje się, że w przypadku przedsiębiorców ta nowość nie zawsze musi być korzystniejsza.

Publikacja: 26.08.2023 11:40

Samochody używane mogą być korzystniejsze od tych "z salonu"

Foto: Adobe Stock

Polska jest potęgą w skali europejskiej jeśli chodzi o firmy transportu drogowego. Oznacza to, że na terenie naszego kraju funkcjonuje ich naprawdę dużo, a to przekłada się na konkurencję, ale także rywalizację o zasoby. 

Zasobami dla takich firm są przede wszystkim pojazdy, a z tymi występują czasami problemy. Klienci skarżą się bowiem na trudności związane z dostępnością nowych samochodów - problem z dostawami części, wysokie ceny oraz ograniczone możliwości uzyskania dodatkowe finansowania oraz długi okres oczekiwania na nowe samochody sprawia, że coraz więcej firm decyduje się na samochody używane. Nawet krótka przerwa w pracy może zakończyć się dużymi stratami, przedsiębiorcy nie mogą sobie pozwolić na to by zbyt długo czekać na naprawę lub nowy pojazd. 

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Finanse
Lech Giliciński: Distressed investing. Jak to robią na świecie
Finanse
Małe firmy z dużymi - bilans na plus, ale czy to partnerstwo?
Finanse
Tysiące e-sklepów mają problemy z płynnością
Finanse
Zadłużenie spółek giełdowych wzrosło niemal 2,5-krotnie
Finanse
Cyfryzację firmy można przeprowadzić bez wkładu własnego
Reklama
Reklama
Reklama