Aktualizacja: 01.07.2025 17:35 Publikacja: 11.11.2023 13:05
Foto: Adobe Stock
Końcówka listopada oraz cały grudzień to okres kiedy wiele osób rusza na zakupy. Zachęcają do tego m.in. "Black Friday", czyli promocje w ostatni piątek listopada oraz świąteczne przygotowania. Korzystają na tym wszystkie branże, a więc sklepy spożywcze, odzieżowe czy elektroniczne.
To właśnie końcówka roku może w dużej mierze uratować handlowców - Klienci rozpoczęli zakupy świąteczne już w październiku. Nasz e-commerce odnotowuje wzrosty, a wśród kategorii produktowych największą popularnością cieszą się zestawy prezentowe i perfumy – mówi Joanna Mróz, kierownik ds. projektów e-commerce Miraculum. – Konsumenci coraz bardziej świadomie podchodzą do planowania wydatków przed świętami – wcześniejsze zakupy pozwolą im na rozłożenie kosztów w czasie, a także na znalezienie okazji. Przełom października i listopada to czas promocji, które nierzadko w internecie są bardziej atrakcyjne niż w sklepach stacjonarnych – dodaje.
Mikro, małe i średnie firmy, które chcą rozwijać się odpowiedzialnie, wdrażając zasady dostępności w swoich prod...
67 proc. małych i średnich firm budowlanych doświadcza problemów z płynnością finansową. Tylko co trzecie przeds...
O ponad pół miliarda złotych wzrosło w ciągu zaledwie roku zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych...
Czy ubezpieczenie OC jednoosobowej działalności gospodarczej jest obowiązkowe? To zależy.
Za nami pierwsza rozgrywka przed unijnym trybunałem w sprawie stosowania wskaźnika WIBOR przy kredytach złotówko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas