Aktualizacja: 22.06.2025 01:34 Publikacja: 11.11.2023 13:05
Foto: Adobe Stock
Końcówka listopada oraz cały grudzień to okres kiedy wiele osób rusza na zakupy. Zachęcają do tego m.in. "Black Friday", czyli promocje w ostatni piątek listopada oraz świąteczne przygotowania. Korzystają na tym wszystkie branże, a więc sklepy spożywcze, odzieżowe czy elektroniczne.
To właśnie końcówka roku może w dużej mierze uratować handlowców - Klienci rozpoczęli zakupy świąteczne już w październiku. Nasz e-commerce odnotowuje wzrosty, a wśród kategorii produktowych największą popularnością cieszą się zestawy prezentowe i perfumy – mówi Joanna Mróz, kierownik ds. projektów e-commerce Miraculum. – Konsumenci coraz bardziej świadomie podchodzą do planowania wydatków przed świętami – wcześniejsze zakupy pozwolą im na rozłożenie kosztów w czasie, a także na znalezienie okazji. Przełom października i listopada to czas promocji, które nierzadko w internecie są bardziej atrakcyjne niż w sklepach stacjonarnych – dodaje.
O ponad pół miliarda złotych wzrosło w ciągu zaledwie roku zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych...
Czy ubezpieczenie OC jednoosobowej działalności gospodarczej jest obowiązkowe? To zależy.
Za nami pierwsza rozgrywka przed unijnym trybunałem w sprawie stosowania wskaźnika WIBOR przy kredytach złotówko...
Członkowie zarządu, zajęci codziennym biznesem, często nie mają pojęcia o sankcjach, jakie im grożą za nieprawid...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Firmy rodzinne stawiają na profesjonalizację i zrównoważony rozwój. Co trzecia deklaruje, że osiąga wysokie wyni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas