Reklama

Nowy rok może przynieść wiele dobrego dla marek odzieżowych i obuwniczych

Optymistyczne nastroje przedsiębiorców wynikające z wysokich wyników sprzedaży z m.in. wyprzedaży w ciągu Black Friday czy Cyber Monday oraz świątecznego szaleństwa zakupów mogą utrzymać się w także w 2024 roku.

Publikacja: 27.11.2023 16:27

Nowy rok może przynieść wiele dobrego dla marek odzieżowych i obuwniczych

Foto: Adobe Stock

Dobra passa, którą rozpocznie "świąteczny" okres może utrzymać się jeszcze w 2024 roku. Przede wszystkim dzięki poprawiającym się nastrojom wśród konsumentów, którzy chcą wrócić do sprawiania sobie większych i mniejszych przyjemności na zakupach. Z ekonomicznej analizy ważnymi czynnikami są m.in. niższa inflacja, osłabienie kursu dolara oraz długo utrzymujące się niższe ceny paliw. 

Przedsiębiorcy wiążą też swoje nadzieje w zaplanowanej na styczeń podwyższe świadczenia "500+". Od nowego roku ma ono wynosić 800 złotych. To dodatkowe środki w portfelach konsumentów, które mogą trafić do wielu firm. Nie wiadomo jednak, czy w przypadku powołania nowego rządu, tj. z rządu opozycji pomysł wypłaty świadczenia w wyższej kwocie zostanie utrzymany oraz czy nie zostaną przeprowadzone inne zmiany w zakresie jego wypłaty. 

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Finanse
Jak to jest ze zwrotem subwencji z tarcz
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Finanse
Przedsiębiorca też może zaciągnąć kredyt konsumencki. SN zdecydował
Finanse
Będzie nadzór nad rynkiem kryptoaktywów. Sejm uchwalił ustawę, branża liczy na weto prezydenta Nawrockiego
Finanse
Lech Giliciński: Distressed investing. Jak to robią na świecie
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Finanse
Małe firmy z dużymi - bilans na plus, ale czy to partnerstwo?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama
Reklama