Aktualizacja: 27.03.2025 21:50 Publikacja: 28.07.2024 07:02
Foto: Adobe Stock
Według przewidywań International Data Corporation, do końca 2024 r. roku ponad 70 proc. firm w Europie będzie oferować swoje produkty w modelu subskrypcyjnym. Zdaniem ekspertów może być on bardziej opłacalny dla firm i klientów niż zakup na własność. Konsumenci mają możliwość przetestowania produktów przed finalizacją transakcji. Mogą też zmieniać produkt w momencie, w którym pojawia się nowy model.
Z modelu subskrypcyjnego korzysta już 46 proc. Polaków – wynika z badania wykonanego na zlecenie ING Banku Śląskiego. I coraz więcej produktów jest w tym modelu oferowanych. To już nie tylko oferta mediów i rozrywki czy usług w chmurze. Model subskrypcji ma zastosowanie w wynajmie takiego sprzętu jak smartfony, laptopy, konsole, zegarki, a także projektory czy drukarki 3D.
Wielomilionowe straty ponieść miał biznes filmowy przez archaiczność katalogu czystych nośników. Sąd określi, ja...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. Praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Lista tematów, a raczej obszarów, które wymagają deregulacji, jest bardzo długa - wynika z ankiety, którą przepr...
Członkowie władz spółki, która kwalifikuje się do upadłości, mogą odpowiadać odszkodowawczo, nawet jeśli nie moż...
Za pełną jawnością płac pracodawcy opowiadają się nawet nieco częściej niż pracownicy. Nie brak jednak obaw, że...
Przesłanki i czynniki efektywnego wdrażania projektów OZE przez JST uwzględniające kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Dla 66 proc. mikro-, małych i średnich firm w Polsce leasing jest najważniejszym źródłem finansowania - wynika z...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas