Reklama

Apetyt na dobry chleb z małego sklepu nie maleje

Liczba sklepów w Polsce spada od wielu lat, jest format, który cieszy się rosnącym zainteresowaniem klientów. To specjalistyczne placówki handlowe, zwłaszcza oferujące wyroby piekarnicze, a także kwiaciarnie, sklepy sportowe, motoryzacyjne, medyczne oraz tytoniowe i z alkoholem.

Publikacja: 29.08.2024 21:07

Apetyt na dobry chleb z małego sklepu nie maleje

chleb

Foto: Adobe Stock

dgk

Tak wynika z danych Dun & Bradstreet Poland, które w „Rz” przedstawił Piotr Mazurkiewicz.

– To efekt choćby poszukiwania przez konsumentów nowości, otwartości na nowe produkty i smaki. W małych sklepach specjalistycznych mogą liczyć na poradę, polecenie nowości itp. – w sklepach wielkoformatowych czy w dyskontach nie ma na to szans – mówi Andrzej Faliński, prezes Forum Dialogu Gospodarzącego. Jak dodaje, sklepy te wychodzą naprzeciw potrzebie zakupów impulsowych dokonywanych możliwie blisko domu. Zwłaszcza, że są dłużej czynne i często otwarte także w niedzielę.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Finanse
Małe firmy z dużymi - bilans na plus, ale czy to partnerstwo?
Finanse
Tysiące e-sklepów mają problemy z płynnością
Finanse
Zadłużenie spółek giełdowych wzrosło niemal 2,5-krotnie
Finanse
Cyfryzację firmy można przeprowadzić bez wkładu własnego
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Finanse
Granty na Eurogranty – PARP uruchamia nowy nabór
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama