Startup Pora na Pola nie pierwszy raz postawił na ten sposób finansowania biznesu. Była to już trzecia runda inwestycyjna crowdfundingowa. W sumie od 2019 r. otrzymał 3,77 mln zł od ponad 1630 inwestorów społecznościowych.
W zakończonej emisji Pora na Pola inwestorzy objęli wszystkie z 34,8 tys. oferowanych akcji. Średnio pojedynczy inwestor wyłożył ponad 4,1 tys. zł. Otrzymane pieniądze firma chce przeznaczyć teraz na akcelerację biznesu. Zamierza np. zmienić cykl dostaw na codzienny i otworzyć lokalne huby logistyczne w największych miastach w kraju (pierwszy ruszy w Łodzi na przełomie II i III kwartału br.). Startup planuje ponadto wdrożyć model subskrypcyjny e-zakupów, a także rozwinąć sprzedaży w kanale B2B. Na tym nie koniec planów serwisu do zakupów naturalnego jedzenia – spółka planuje debiut na NewConnect w 2023 r.