Aktualizacja: 18.05.2025 06:32 Publikacja: 14.04.2021 10:53
Foto: Rolnicy i mali producenci mogą sprzedawać na targu Pora na Pola swoje produkty bezpośrednio. Źródło: Adobe Stock
Startup Pora na Pola nie pierwszy raz postawił na ten sposób finansowania biznesu. Była to już trzecia runda inwestycyjna crowdfundingowa. W sumie od 2019 r. otrzymał 3,77 mln zł od ponad 1630 inwestorów społecznościowych.
W zakończonej emisji Pora na Pola inwestorzy objęli wszystkie z 34,8 tys. oferowanych akcji. Średnio pojedynczy inwestor wyłożył ponad 4,1 tys. zł. Otrzymane pieniądze firma chce przeznaczyć teraz na akcelerację biznesu. Zamierza np. zmienić cykl dostaw na codzienny i otworzyć lokalne huby logistyczne w największych miastach w kraju (pierwszy ruszy w Łodzi na przełomie II i III kwartału br.). Startup planuje ponadto wdrożyć model subskrypcyjny e-zakupów, a także rozwinąć sprzedaży w kanale B2B. Na tym nie koniec planów serwisu do zakupów naturalnego jedzenia – spółka planuje debiut na NewConnect w 2023 r.
Uproszczenie formalności przez zmianę prawa geodezyjnego – to propozycja inicjatywy „SprawdzaMY” Rafała Brzoski....
Państwo nie może w ustawie wykluczyć lub dopuścić do przetargu firm z Chin czy Turcji. Warunki ustalają poszczeg...
Państwo nie może w ustawie wykluczyć lub dopuścić do przetargu firm z Chin, Turcji czy innych krajów, które nie...
Mennica Polska doprowadzi do zmiany w zarządzie spółki zarządzającej wieżowcem Mennica Legacy Towers. Będzie też...
Nie można krytykować polityki rządu w sprawie budownictwa. Bo nie można krytykować czegoś, czego nie ma.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas