Pora na Pola – nowatorski biznes wsparty w crowdfundingu

Internetowy targ naturalnego jedzenia zakończył właśnie emisję na platformie Crowdway. Firma Pora na Pola, bo o niej mowa, od ponad 630 inwestorów pozyskała 2,61 mln zł, osiągając wcześniej wyznaczony cel.

Publikacja: 14.04.2021 10:53

Pora na Pola – nowatorski biznes wsparty w crowdfundingu

Foto: Rolnicy i mali producenci mogą sprzedawać na targu Pora na Pola swoje produkty bezpośrednio. Źródło: Adobe Stock

Startup Pora na Pola nie pierwszy raz postawił na ten sposób finansowania biznesu. Była to już trzecia runda inwestycyjna crowdfundingowa. W sumie od 2019 r. otrzymał 3,77 mln zł od ponad 1630 inwestorów społecznościowych.

W zakończonej emisji Pora na Pola inwestorzy objęli wszystkie z 34,8 tys. oferowanych akcji. Średnio pojedynczy inwestor wyłożył ponad 4,1 tys. zł. Otrzymane pieniądze firma chce przeznaczyć teraz na akcelerację biznesu. Zamierza np. zmienić cykl dostaw na codzienny i otworzyć lokalne huby logistyczne w największych miastach w kraju (pierwszy ruszy w Łodzi na przełomie II i III kwartału br.). Startup planuje ponadto wdrożyć model subskrypcyjny e-zakupów, a także rozwinąć sprzedaży w kanale B2B. Na tym nie koniec planów serwisu do zakupów naturalnego jedzenia – spółka planuje debiut na NewConnect w 2023 r.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Świąteczna oferta! Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Inwestycje
Jest porozumienie w sprawie prestiżowej inwestycji Mennicy
Inwestycje
Rafał Dębowski: Dlaczego rząd pozwala na paraliż inwestycyjny?
Materiał Promocyjny
Jakich benefitów pracownicy pragną najbardziej?
Materiał Partnera
Wskaźnik Zdrowia Organizacji docenia Wartę
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Materiał partnera
Eksperci z SAPERE dołączyli do EY
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego