Pora na Pola – nowatorski biznes wsparty w crowdfundingu

Internetowy targ naturalnego jedzenia zakończył właśnie emisję na platformie Crowdway. Firma Pora na Pola, bo o niej mowa, od ponad 630 inwestorów pozyskała 2,61 mln zł, osiągając wcześniej wyznaczony cel.

Publikacja: 14.04.2021 10:53

Pora na Pola – nowatorski biznes wsparty w crowdfundingu

Foto: Rolnicy i mali producenci mogą sprzedawać na targu Pora na Pola swoje produkty bezpośrednio. Źródło: Adobe Stock

Startup Pora na Pola nie pierwszy raz postawił na ten sposób finansowania biznesu. Była to już trzecia runda inwestycyjna crowdfundingowa. W sumie od 2019 r. otrzymał 3,77 mln zł od ponad 1630 inwestorów społecznościowych.

W zakończonej emisji Pora na Pola inwestorzy objęli wszystkie z 34,8 tys. oferowanych akcji. Średnio pojedynczy inwestor wyłożył ponad 4,1 tys. zł. Otrzymane pieniądze firma chce przeznaczyć teraz na akcelerację biznesu. Zamierza np. zmienić cykl dostaw na codzienny i otworzyć lokalne huby logistyczne w największych miastach w kraju (pierwszy ruszy w Łodzi na przełomie II i III kwartału br.). Startup planuje ponadto wdrożyć model subskrypcyjny e-zakupów, a także rozwinąć sprzedaży w kanale B2B. Na tym nie koniec planów serwisu do zakupów naturalnego jedzenia – spółka planuje debiut na NewConnect w 2023 r.

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Inwestycje
Jest porozumienie w sprawie prestiżowej inwestycji Mennicy
Inwestycje
Rafał Dębowski: Dlaczego rząd pozwala na paraliż inwestycyjny?
Materiał Promocyjny
Jakich benefitów pracownicy pragną najbardziej?
Materiał Partnera
Wskaźnik Zdrowia Organizacji docenia Wartę
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Materiał Promocyjny
Jakie są korzyści z posiadania Mapy Drogowej Cyfrowej Transformacji?