Aktualizacja: 27.06.2025 05:55 Publikacja: 02.06.2021 15:23
Foto: firma.rp.pl
Przesyłki kurierskie dla firm w branży e-commerce stanowią nieodłączny element działalności. Firmy kurierskie tworzą zwykle jedyny punkt fizycznego kontaktu klienta z usługami sklepu. Jednocześnie szybkość przesyłki jest kluczowym czynnikiem równoważącym jedną z głównych przewag konkurencyjnych handlu stacjonarnego. Ponad rok pandemii, gdy handel tradycyjny, na tyle na ile w ogóle był dostępny, nie kusił tak jak zwykle, stał się okresem dynamicznego wzrostu w e-commerce. Naturalnie wzrosło też zapotrzebowanie na usługi dodatkowe dla e-commerce, na przykład dotyczące magazynowania i przesyłki towarów. Nadal odczuwamy wzrost obrotów w e-commerce związany z pandemią, ale sklepy stacjonarne są już otwarte, więc kluczowe staje się pytanie jak zatrzymać nowych klientów i powstrzymać ich odpływ do handlu tradycyjnego. Usługi, które świadczą firmy kurierskie odegrają tu istotną rolę.
Procedury budowlane dotyczące prostych prac na zabytkach będą uproszczone. Jest już projekt ustawy, który zreduk...
Choć prace nad ustawą o kryptoaktywach trwają od miesięcy, wiele wskazuje, że w realnej perspektywie projekt tra...
Uproszczenie formalności przez zmianę prawa geodezyjnego – to propozycja inicjatywy „SprawdzaMY” Rafała Brzoski....
Państwo nie może w ustawie wykluczyć lub dopuścić do przetargu firm z Chin czy Turcji. Warunki ustalają poszczeg...
Państwo nie może w ustawie wykluczyć lub dopuścić do przetargu firm z Chin, Turcji czy innych krajów, które nie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas