Przesyłki kurierskie dla firm e-handlowych

Publikacja: 02.06.2021 15:23

Przesyłki kurierskie dla firm e-handlowych

Foto: firma.rp.pl

Przesyłki kurierskie dla firm w branży e-commerce stanowią nieodłączny element działalności. Firmy kurierskie tworzą zwykle jedyny punkt fizycznego kontaktu klienta z usługami sklepu. Jednocześnie szybkość przesyłki jest kluczowym czynnikiem równoważącym jedną z głównych przewag konkurencyjnych handlu stacjonarnego. Ponad rok pandemii, gdy handel tradycyjny, na tyle na ile w ogóle był dostępny, nie kusił tak jak zwykle, stał się okresem dynamicznego wzrostu w e-commerce. Naturalnie wzrosło też zapotrzebowanie na usługi dodatkowe dla e-commerce, na przykład dotyczące magazynowania i przesyłki  towarów. Nadal odczuwamy wzrost obrotów w e-commerce związany z pandemią, ale sklepy stacjonarne są już otwarte, więc kluczowe staje się pytanie jak zatrzymać nowych klientów i powstrzymać ich odpływ do handlu tradycyjnego. Usługi, które świadczą firmy kurierskie odegrają tu istotną rolę.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Inwestycje
Jest porozumienie w sprawie prestiżowej inwestycji Mennicy
Inwestycje
Rafał Dębowski: Dlaczego rząd pozwala na paraliż inwestycyjny?
Materiał Promocyjny
Jakich benefitów pracownicy pragną najbardziej?
Materiał Partnera
Wskaźnik Zdrowia Organizacji docenia Wartę
Materiał partnera
Eksperci z SAPERE dołączyli do EY