Reklama

Przesyłki kurierskie dla firm e-handlowych

Publikacja: 02.06.2021 15:23

Przesyłki kurierskie dla firm e-handlowych

Foto: firma.rp.pl

Przesyłki kurierskie dla firm w branży e-commerce stanowią nieodłączny element działalności. Firmy kurierskie tworzą zwykle jedyny punkt fizycznego kontaktu klienta z usługami sklepu. Jednocześnie szybkość przesyłki jest kluczowym czynnikiem równoważącym jedną z głównych przewag konkurencyjnych handlu stacjonarnego. Ponad rok pandemii, gdy handel tradycyjny, na tyle na ile w ogóle był dostępny, nie kusił tak jak zwykle, stał się okresem dynamicznego wzrostu w e-commerce. Naturalnie wzrosło też zapotrzebowanie na usługi dodatkowe dla e-commerce, na przykład dotyczące magazynowania i przesyłki  towarów. Nadal odczuwamy wzrost obrotów w e-commerce związany z pandemią, ale sklepy stacjonarne są już otwarte, więc kluczowe staje się pytanie jak zatrzymać nowych klientów i powstrzymać ich odpływ do handlu tradycyjnego. Usługi, które świadczą firmy kurierskie odegrają tu istotną rolę.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Inwestycje
Deregulacja: będzie milcząca zgoda na drobne prace przy zabytkach
Inwestycje
Rzeczywistość wymusza zmiany. Projekt ustawy o kryptowalutach już na finiszu
Inwestycje
Deregulacja. Czy przyspieszenie procedur geodezyjnych usprawni inwestycje?
Inwestycje
Kontrakty dla Chińczyków w urzędniczych rękach. Eksperci o konsekwencjach wyroku TSUE
Inwestycje
Unijna ochrona nie dla Chińczyków. Ważny wyrok w sprawie zamówień publicznych
Reklama
Reklama
Reklama