Aktualizacja: 19.04.2025 21:39 Publikacja: 02.06.2021 15:23
Foto: firma.rp.pl
Przesyłki kurierskie dla firm w branży e-commerce stanowią nieodłączny element działalności. Firmy kurierskie tworzą zwykle jedyny punkt fizycznego kontaktu klienta z usługami sklepu. Jednocześnie szybkość przesyłki jest kluczowym czynnikiem równoważącym jedną z głównych przewag konkurencyjnych handlu stacjonarnego. Ponad rok pandemii, gdy handel tradycyjny, na tyle na ile w ogóle był dostępny, nie kusił tak jak zwykle, stał się okresem dynamicznego wzrostu w e-commerce. Naturalnie wzrosło też zapotrzebowanie na usługi dodatkowe dla e-commerce, na przykład dotyczące magazynowania i przesyłki towarów. Nadal odczuwamy wzrost obrotów w e-commerce związany z pandemią, ale sklepy stacjonarne są już otwarte, więc kluczowe staje się pytanie jak zatrzymać nowych klientów i powstrzymać ich odpływ do handlu tradycyjnego. Usługi, które świadczą firmy kurierskie odegrają tu istotną rolę.
Uproszczenie formalności przez zmianę prawa geodezyjnego – to propozycja inicjatywy „SprawdzaMY” Rafała Brzoski....
Państwo nie może w ustawie wykluczyć lub dopuścić do przetargu firm z Chin czy Turcji. Warunki ustalają poszczeg...
Państwo nie może w ustawie wykluczyć lub dopuścić do przetargu firm z Chin, Turcji czy innych krajów, które nie...
Mennica Polska doprowadzi do zmiany w zarządzie spółki zarządzającej wieżowcem Mennica Legacy Towers. Będzie też...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Nie można krytykować polityki rządu w sprawie budownictwa. Bo nie można krytykować czegoś, czego nie ma.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas