Aktualizacja: 01.12.2021 08:32 Publikacja: 01.12.2021 15:08
Foto: Adobe Stock
Pracodawcy coraz częściej wyposażają swoje zakłady w systemy służące do elektronicznej kontroli czasu pracy. W ofercie rynkowej można spotkać różne warianty tego typu produktów, takie jak czytniki służące do odbijania kart magnetycznych czy też bardziej zaawansowane – jak aplikacje mobilne. Każde z tych rozwiązań bazuje na tym samym założeniu – mają stanowić ułatwienie dla pracodawców. Dotyczy to zwłaszcza dużych firm, w których codzienne podpisywanie list obecności przez wszystkich pracowników jest uciążliwe.
Ustalenie zadań, których wykonanie w normalnym czasie pracy jest niemożliwe, jest równoznaczne ze zleceniem prac...
Wprowadzenie zadaniowego czasu pracy może być korzystne i dla pracodawcy, i dla pracowników. Konieczne jest jedn...
Redukcja tygodniowego wymiaru pracy do 35 godzin może pociągać za sobą konieczność renegocjacji układów zbiorowy...
Zastosowanie umowy zlecenia nie może być sposobem na obejście przepisów kodeksu pracy, m.in. dotyczących wypłaty...
Skutkiem śmierci etatowca jest wygaśnięcie stosunku pracy. Zdarzenie pociąga za sobą konieczność rozliczenia się...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas