Reklama
Rozwiń
Reklama

Nazwa wirusa jako znak towarowy

COVID niewątpliwie kojarzy się z bólem, cierpieniem, tragediami ludzkimi. Nie wiadomo, jak do tych aspektów w kontekście ochrony własności intelektualnej podejdą Urzędy Patentowe.

Aktualizacja: 12.09.2020 20:43 Publikacja: 12.09.2020 00:01

Nazwa wirusa jako znak towarowy

Foto: AdobeStock

Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę internetową słowo

COVID, by otrzymać ponad 6 miliardów wyników. Nazwa ostrej zakaźnej choroby układu oddechowego wywoływanej przez nieznany dotąd rodzaj koronawirusa pojawia się nie tylko w raportach medycznych, mediach i opracowaniach naukowych. To słowo zdecydowanie dominuje w przestrzeni publicznej.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Kadry i Płace
Katarzyna Wójcik: Czy pokolenie Z wymusi zmiany w Kodeksie pracy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Kadry i Płace
Lawina korekt w ZUS i urzędach skarbowych
Kadry i Płace
Prowokowanie pracownika nie zawsze popłaca
Kadry i Płace
O czym pracodawca nie musi mówić związkom zawodowym?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Kadry i Płace
O czym kadrowi zapominają powiadomić ZUS?
Reklama
Reklama