Aktualizacja: 19.02.2020 14:21 Publikacja: 19.02.2020 16:30
Foto: Adobe Stock
- Nasza spółka sprzedaje systemy grzewcze do domów. Po ostatniej inwentaryzacji ujawniono niedobory na ok. 10 tys. zł. Chcemy obciążyć nimi pracownika zatrudnionego od dwóch lat. Problem w tym, że przy podpisaniu umowy o wspólnej odpowiedzialności materialnej z braku czasu nie przeprowadzono inwentaryzacji. Czy zasadne jest dochodzenie odszkodowania? – pyta czytelnik.
Nie, ponieważ nie doszło do prawidłowego powierzenia mienia w ramach wspólnej odpowiedzialności materialnej.
Sezon urlopowy to często wyzwanie dla działów kadr. Ustalenie planu urlopów tak, by zachować ciągłość pracy, byw...
Aby ruchomy rozkład czasu pracy stanowił realny benefit, pracodawcy powinni ustalić przedział godzin, w jakim pr...
Pracodawca nie może wysłać pracownika na urlop wypoczynkowy wbrew jego woli. Wyjątki są nieliczne i ściśle okreś...
Odwołanie z urlopu może być kosztowne. Firma, która coroczne uzgodnienia dotyczące terminów urlopów traktuje jak...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Do 10. lipca związki zawodowe powinny przekazać pracodawcy informację o liczbie swoich członków. Od tego zależą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas