Aktualizacja: 19.02.2020 14:21 Publikacja: 19.02.2020 16:30
Foto: Adobe Stock
- Nasza spółka sprzedaje systemy grzewcze do domów. Po ostatniej inwentaryzacji ujawniono niedobory na ok. 10 tys. zł. Chcemy obciążyć nimi pracownika zatrudnionego od dwóch lat. Problem w tym, że przy podpisaniu umowy o wspólnej odpowiedzialności materialnej z braku czasu nie przeprowadzono inwentaryzacji. Czy zasadne jest dochodzenie odszkodowania? – pyta czytelnik.
Nie, ponieważ nie doszło do prawidłowego powierzenia mienia w ramach wspólnej odpowiedzialności materialnej.
W biurowcach nie gasi się już światła o 23:00. Praca po godzinach przeniosła się do domów.
Praca w dni wolne jest ściśle uregulowana i powinna być zrekompensowana. Pracodawca, który tego nie dopilnuje, m...
W tym roku 3 maja wypada w sobotę. Kiedy pracownikowi należy się wolne?
Częstym przedmiotem sporów z ZUS jest wysokość wynagrodzenia ustalonego przez strony w umowie o pracę. W razie z...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Na co zwrócić uwagę, by umowa podpisana z samozatrudnionym była zgodna z prawem? Błąd może pociągnąć za sobą kon...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas