Aktualizacja: 18.12.2019 11:53 Publikacja: 18.12.2019 17:15
Foto: Adobe Stock
Jak co roku, w okresie świąteczno-noworocznym wiele firm przyspiesza, zamiast zwalniać. Gorący okres panuje zwłaszcza w handlu i ecommerce ze względu na black Friday, cyber Monday i inne akcje sprzedażowe. Tak samo sytuacja wygląda w sektorze HoReCa (Hotel, Restaurant, Catering) oraz w części firm produkcyjnych.
Szefowie przygotowują się na te żniwa od miesięcy. Grafiki są już dawno poukładane. Jak co roku jest to nielada wyzwanie, aby z jednej strony zabezpieczyć biznes, a z drugiej zadowolić i sprawiedliwie potraktować załogę.
Sezon urlopowy to często wyzwanie dla działów kadr. Ustalenie planu urlopów tak, by zachować ciągłość pracy, byw...
Aby ruchomy rozkład czasu pracy stanowił realny benefit, pracodawcy powinni ustalić przedział godzin, w jakim pr...
Pracodawca nie może wysłać pracownika na urlop wypoczynkowy wbrew jego woli. Wyjątki są nieliczne i ściśle okreś...
Odwołanie z urlopu może być kosztowne. Firma, która coroczne uzgodnienia dotyczące terminów urlopów traktuje jak...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Do 10. lipca związki zawodowe powinny przekazać pracodawcy informację o liczbie swoich członków. Od tego zależą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas