Reklamacja konsumenta kierowana do przedsiębiorców

Przedsiębiorca zobowiązany jest przed zawarciem umowy udzielić konsumentowi wszystkich niezbędnych informacji związanych ze sprzedażą towaru – mówi Waldemar Szubert, radca prawny z Kancelarii Radców Prawnych Ryszewski Szubierajski.

Publikacja: 09.02.2024 19:00

Waldemar Szubert

Waldemar Szubert

Foto: materiały prasowe

W podcaście „Prawo w firmie” Waldemar Szubert wyjaśnia jakie obowiązki mają przedsiębiorcy prowadzący sprzedaż. Jak ważne jest prawo konsumenta do złożenia reklamacji i co oznacza dla sprzedającego.

Podcast „Prawo w firmie” to porady prawne oparte na analizie przykładowych problemów przedsiębiorców. Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania w kancelariach prawnych.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Nawigator prawny
Praca zdalna pod lupą: obowiązki, kontrola, koszty
Panel Transformacji Energetycznej
Czas na szeroką debatę o transformacji energetycznej
Nawigator prawny
Cyberzagrożenia, klęski żywiołowe i wojna hybrydowa – jak zabezpieczyć swoją firmę?
Nawigator prawny
Patent jako narzędzie w strategii biznesowej przedsiębiorstwa
Nawigator prawny
Optymalizacja podatkowa: Jakie wydatki można uwzględnić w kosztach firmowych?
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Nawigator prawny
Unikaj ryzyka: Sprawdź kontrahenta zanim podpiszesz umowę
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście