Reklamacja konsumenta kierowana do przedsiębiorców

Przedsiębiorca zobowiązany jest przed zawarciem umowy udzielić konsumentowi wszystkich niezbędnych informacji związanych ze sprzedażą towaru – mówi Waldemar Szubert, radca prawny z Kancelarii Radców Prawnych Ryszewski Szubierajski.

Publikacja: 09.02.2024 19:00

Waldemar Szubert

Waldemar Szubert

Foto: materiały prasowe

W podcaście „Prawo w firmie” Waldemar Szubert wyjaśnia jakie obowiązki mają przedsiębiorcy prowadzący sprzedaż. Jak ważne jest prawo konsumenta do złożenia reklamacji i co oznacza dla sprzedającego.

Podcast „Prawo w firmie” to porady prawne oparte na analizie przykładowych problemów przedsiębiorców. Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania w kancelariach prawnych.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Nawigator prawny
Cyberzagrożenia, klęski żywiołowe i wojna hybrydowa – jak zabezpieczyć swoją firmę?
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i Suzuki Swift ponownie w gronie liderów rankingu niezawodności
Nawigator prawny
Patent jako narzędzie w strategii biznesowej przedsiębiorstwa
Nawigator prawny
Optymalizacja podatkowa: Jakie wydatki można uwzględnić w kosztach firmowych?
Nawigator prawny
Unikaj ryzyka: Sprawdź kontrahenta zanim podpiszesz umowę
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Nawigator prawny
Jak negatywne opinie mogą wpłynąć na Twój Biznes? Zarządzanie reputacją online
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego