Reklamacja konsumenta kierowana do przedsiębiorców

Przedsiębiorca zobowiązany jest przed zawarciem umowy udzielić konsumentowi wszystkich niezbędnych informacji związanych ze sprzedażą towaru – mówi Waldemar Szubert, radca prawny z Kancelarii Radców Prawnych Ryszewski Szubierajski.

Publikacja: 09.02.2024 19:00

Waldemar Szubert

Waldemar Szubert

Foto: materiały prasowe

W podcaście „Prawo w firmie” Waldemar Szubert wyjaśnia jakie obowiązki mają przedsiębiorcy prowadzący sprzedaż. Jak ważne jest prawo konsumenta do złożenia reklamacji i co oznacza dla sprzedającego.

Podcast „Prawo w firmie” to porady prawne oparte na analizie przykładowych problemów przedsiębiorców. Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania w kancelariach prawnych.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Nawigator prawny
Upadłość to nie koniec. Jak ratować firmę, zanim będzie za późno?
Nawigator prawny
Jak chronić markę w umowach z influencerami
Nawigator prawny
Równość, wolność słowa i dress code: Praktyczne aspekty prawa pracy w polskich firmach
Nawigator prawny
Jak bezpiecznie wynająć mieszkanie? Zasiedzenie, eksmisja i wynajem krótkoterminowy
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Nawigator prawny
Praca zdalna pod lupą: obowiązki, kontrola, koszty