Reklamacja konsumenta kierowana do przedsiębiorców

Przedsiębiorca zobowiązany jest przed zawarciem umowy udzielić konsumentowi wszystkich niezbędnych informacji związanych ze sprzedażą towaru – mówi Waldemar Szubert, radca prawny z Kancelarii Radców Prawnych Ryszewski Szubierajski.

Publikacja: 09.02.2024 19:00

Waldemar Szubert

Waldemar Szubert

Foto: materiały prasowe

W podcaście „Prawo w firmie” Waldemar Szubert wyjaśnia jakie obowiązki mają przedsiębiorcy prowadzący sprzedaż. Jak ważne jest prawo konsumenta do złożenia reklamacji i co oznacza dla sprzedającego.

Podcast „Prawo w firmie” to porady prawne oparte na analizie przykładowych problemów przedsiębiorców. Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania w kancelariach prawnych.

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Nawigator prawny
Cyberzagrożenia, klęski żywiołowe i wojna hybrydowa – jak zabezpieczyć swoją firmę?
Nawigator prawny
Patent jako narzędzie w strategii biznesowej przedsiębiorstwa
Nawigator prawny
Optymalizacja podatkowa: Jakie wydatki można uwzględnić w kosztach firmowych?
Nawigator prawny
Unikaj ryzyka: Sprawdź kontrahenta zanim podpiszesz umowę
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Nawigator prawny
Jak negatywne opinie mogą wpłynąć na Twój Biznes? Zarządzanie reputacją online