Jak chronić markę w umowach z influencerami

Współprace z influencerami to dziś nieodłączny element strategii marketingowej wielu firm – od start-upów po duże banki. Jednak za popularnością idą też ryzyka: wizerunkowe, kontraktowe i finansowe.

Publikacja: 26.05.2025 14:00

Joanna Ryczek, adwokat z Kancelarii Głowacki i Wspólnicy

Joanna Ryczek, adwokat z Kancelarii Głowacki i Wspólnicy

Foto: podcasty.rp.pl

W najnowszym odcinku podcastu „Nawigator Prawny” rozmowa z Joanną Ryczek, adwokat z Kancelarii Głowacki i Wspólnicy. W programie omówimy cztery historie oparte na realnych dylematach, z jakimi mierzą się pracodawcy i pracownicy w polskich firmach. Jak niewłaściwie skonstruowane umowy, brak należytej staranności przy doborze twórcy internetowego czy nieprawidłowa ocena potencjału kampanii mogą prowadzić do poważnych strat finansowych i reputacyjnych.

Dowiesz się:

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Reklama
Nawigator prawny
Współpraca z influencerem - kiedy kończy się promocja, a zaczyna odpowiedzialność
Nawigator prawny
Upadłość to nie koniec. Jak ratować firmę, zanim będzie za późno?
Nawigator prawny
Równość, wolność słowa i dress code: Praktyczne aspekty prawa pracy w polskich firmach
Nawigator prawny
Jak bezpiecznie wynająć mieszkanie? Zasiedzenie, eksmisja i wynajem krótkoterminowy
Nawigator prawny
Praca zdalna pod lupą: obowiązki, kontrola, koszty
Reklama
Reklama