Jak chronić markę w umowach z influencerami

Współprace z influencerami to dziś nieodłączny element strategii marketingowej wielu firm – od start-upów po duże banki. Jednak za popularnością idą też ryzyka: wizerunkowe, kontraktowe i finansowe.

Publikacja: 26.05.2025 14:00

Joanna Ryczek, adwokat z Kancelarii Głowacki i Wspólnicy

Joanna Ryczek, adwokat z Kancelarii Głowacki i Wspólnicy

Foto: podcasty.rp.pl

W najnowszym odcinku podcastu „Nawigator Prawny” rozmowa z Joanną Ryczek, adwokat z Kancelarii Głowacki i Wspólnicy. W programie omówimy cztery historie oparte na realnych dylematach, z jakimi mierzą się pracodawcy i pracownicy w polskich firmach. Jak niewłaściwie skonstruowane umowy, brak należytej staranności przy doborze twórcy internetowego czy nieprawidłowa ocena potencjału kampanii mogą prowadzić do poważnych strat finansowych i reputacyjnych.

Dowiesz się:

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Nawigator prawny
Równość, wolność słowa i dress code: Praktyczne aspekty prawa pracy w polskich firmach
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
Nawigator prawny
Jak bezpiecznie wynająć mieszkanie? Zasiedzenie, eksmisja i wynajem krótkoterminowy
Nawigator prawny
Praca zdalna pod lupą: obowiązki, kontrola, koszty
Nawigator prawny
Cyberzagrożenia, klęski żywiołowe i wojna hybrydowa – jak zabezpieczyć swoją firmę?
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Nawigator prawny
Patent jako narzędzie w strategii biznesowej przedsiębiorstwa
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont