Aktualizacja: 12.07.2025 19:11 Publikacja: 26.05.2025 14:00
Joanna Ryczek, adwokat z Kancelarii Głowacki i Wspólnicy
Foto: podcasty.rp.pl
W najnowszym odcinku podcastu „Nawigator Prawny” rozmowa z Joanną Ryczek, adwokat z Kancelarii Głowacki i Wspólnicy. W programie omówimy cztery historie oparte na realnych dylematach, z jakimi mierzą się pracodawcy i pracownicy w polskich firmach. Jak niewłaściwie skonstruowane umowy, brak należytej staranności przy doborze twórcy internetowego czy nieprawidłowa ocena potencjału kampanii mogą prowadzić do poważnych strat finansowych i reputacyjnych.
Dowiesz się:
Współprace z twórcami internetowymi to potężne narzędzie marketingowe – ale też pole minowe pełne niejasnych prz...
Coraz więcej firm w Polsce balansuje na granicy niewypłacalności. Jak skutecznie wykorzystać restrukturyzację, c...
Współczesne miejsca pracy w Polsce stają przed wyzwaniami związanymi z zapewnieniem równego traktowania pracowni...
Zasiedzenie nieruchomości, utrudniona eksmisja to jedne z głównych problemów wynajmujących. Umowa najmu okazjona...
Wraz z wdrożeniem pracy zdalnej na pracodawcach spoczywa szereg obowiązków. Przygotowanie odpowiednich dokumentó...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas