Reklama

Jak chronić markę w umowach z influencerami

Współprace z influencerami to dziś nieodłączny element strategii marketingowej wielu firm – od start-upów po duże banki. Jednak za popularnością idą też ryzyka: wizerunkowe, kontraktowe i finansowe.

Publikacja: 26.05.2025 14:00

Joanna Ryczek, adwokat z Kancelarii Głowacki i Wspólnicy

Joanna Ryczek, adwokat z Kancelarii Głowacki i Wspólnicy

Foto: podcasty.rp.pl

W najnowszym odcinku podcastu „Nawigator Prawny” rozmowa z Joanną Ryczek, adwokat z Kancelarii Głowacki i Wspólnicy. W programie omówimy cztery historie oparte na realnych dylematach, z jakimi mierzą się pracodawcy i pracownicy w polskich firmach. Jak niewłaściwie skonstruowane umowy, brak należytej staranności przy doborze twórcy internetowego czy nieprawidłowa ocena potencjału kampanii mogą prowadzić do poważnych strat finansowych i reputacyjnych.

Dowiesz się:

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Nawigator prawny
Współpraca z influencerem - kiedy kończy się promocja, a zaczyna odpowiedzialność
Nawigator prawny
Upadłość to nie koniec. Jak ratować firmę, zanim będzie za późno?
Nawigator prawny
Równość, wolność słowa i dress code: Praktyczne aspekty prawa pracy w polskich firmach
Nawigator prawny
Jak bezpiecznie wynająć mieszkanie? Zasiedzenie, eksmisja i wynajem krótkoterminowy
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Nawigator prawny
Praca zdalna pod lupą: obowiązki, kontrola, koszty
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama