Reklama

Reklama przewoźnika: U nas nie poczujesz się jak w Chinach

Amerykański przewoźnik Suburban Express, w rozsyłanej za pośrednictwem e-maili reklamie skierowanej do studentów Uniwersytetu w Illinois, przekonywał m.in., że jadąc autobusami tej firmy studenci będą otoczeni "ludźmi takimi jak oni" i "nie poczują się jak w Chinach" - informuje CNN.

Publikacja: 05.12.2017 04:53

Reklama przewoźnika: U nas nie poczujesz się jak w Chinach

Foto: Uniwersytet w Illinois

arb

Informacja o "pasażerach takich jak ty" pojawiła się na liście zalet przewoźnika, który chwali się m.in. tym, że nie każe sobie dopłacać za bagaż, ma doświadczonych kierowców, sprawnie odprawia pasażerów, a także jest przyjazna klientom.

CNN zauważa, że spośród 44 tys. studentów Uniwersytetu w Illinois niemal 6 tysięcy (ok. 13 proc.) ma chińskie korzenie.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Nowe Rynki
Współpraca polsko-ukraińska przy odbudowie Ukrainy ma zyskać szersze ramy i nabrać rozpędu
Nowe Rynki
Wymiana handlowa z USA rośnie, ale ryzyko braku zapłaty przez firmy z USA też
Nowe Rynki
Jest szansa na eksport polskiej wołowiny do Chin
Nowe Rynki
Pierwsze forum rektorów uczelni Polski i Uzbekistanu, czyli od nauki po biznes
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Nowe Rynki
Ułatwienie dla podróżujących drogą lotniczą z Polski do Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama