Reklama przewoźnika: U nas nie poczujesz się jak w Chinach

Amerykański przewoźnik Suburban Express, w rozsyłanej za pośrednictwem e-maili reklamie skierowanej do studentów Uniwersytetu w Illinois, przekonywał m.in., że jadąc autobusami tej firmy studenci będą otoczeni "ludźmi takimi jak oni" i "nie poczują się jak w Chinach" - informuje CNN.

Publikacja: 05.12.2017 04:53

Reklama przewoźnika: U nas nie poczujesz się jak w Chinach

Foto: Uniwersytet w Illinois

arb

Informacja o "pasażerach takich jak ty" pojawiła się na liście zalet przewoźnika, który chwali się m.in. tym, że nie każe sobie dopłacać za bagaż, ma doświadczonych kierowców, sprawnie odprawia pasażerów, a także jest przyjazna klientom.

CNN zauważa, że spośród 44 tys. studentów Uniwersytetu w Illinois niemal 6 tysięcy (ok. 13 proc.) ma chińskie korzenie.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Nowe Rynki
Współpraca polsko-ukraińska przy odbudowie Ukrainy ma zyskać szersze ramy i nabrać rozpędu
Nowe Rynki
Wymiana handlowa z USA rośnie, ale ryzyko braku zapłaty przez firmy z USA też
Nowe Rynki
Jest szansa na eksport polskiej wołowiny do Chin
Nowe Rynki
Pierwsze forum rektorów uczelni Polski i Uzbekistanu, czyli od nauki po biznes
Nowe Rynki
Ułatwienie dla podróżujących drogą lotniczą z Polski do Wielkiej Brytanii