Aktualizacja: 19.03.2015 09:42 Publikacja: 19.03.2015 09:42
Foto: Bloomberg
Vivid Games konsekwentnie poszerza swoją obecność na rynkach azjatyckich, które mają strategiczne znaczenie dla firmy z uwagi na dynamiczny rozwój (daleko szybszy niż światowy rynek gier). - Rynki azjatyckie są dla nas bardzo ważne – twierdzi Remigiusz Kościelny, prezes technologicznej firmy. Notowana na NewConnect spółka, która jeszcze w tym roku chce przenieść się na GPW (przy tej okazji chce pozyskać 7-10 mln zł ze sprzedaży nowych akcji dla wybranych inwestorów instytucjonalnych) podpisała właśnie umowę z japońską firmą ROA Holdings. Porozumienie otwiera Vivid Games możliwość sprzedaży, w modelu subskrypcyjnym, gry „Real Boxing" na platformie KDDI. - Od dłuższego czasu pracujemy nad rozbudową kanałów sprzedaży na kontynencie azjatyckim. Nawiązaliśmy kontakty z ponad 100 partnerami, a teraz przyszedł czas na formalizowanie porozumień, a co za tym idzie zwiększanie sprzedaży naszych produktów w Azji. Już wkrótce będziemy mogli pochwalić się kolejnymi sukcesami - zapowiada Kościelny.
Reaktywację biura handlowego PAIH w Kijowie oraz powstanie drugiej placówki Agencji w zachodniej Ukrainie oraz w...
Stany Zjednoczone są już dla Polski siódmym rynkiem eksportowym z trzyprocentowym udziałem w całym polskim ekspo...
Po latach oczekiwania polscy producenci wołowiny mają szansę wejść do nielicznej grupy eksporterów mięsa wołoweg...
Ostatnie tygodnie przyniosły Uzbekistanowi szereg ważnych wydarzeń o charakterze politycznym. Pod koniec kwietni...
W obliczu zbliżających się wyborów prezydenckich w Polsce zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest, aby platformy społecznościowe nie zakłócały procesów demokratycznych.
Na warszawskim Lotnisku Chopina powstał punkt wydawania paszportów tymczasowych. Polscy podróżni, w tym przedsię...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas