Vivid Games konsekwentnie poszerza swoją obecność na rynkach azjatyckich, które mają strategiczne znaczenie dla firmy z uwagi na dynamiczny rozwój (daleko szybszy niż światowy rynek gier). - Rynki azjatyckie są dla nas bardzo ważne – twierdzi Remigiusz Kościelny, prezes technologicznej firmy. Notowana na NewConnect spółka, która jeszcze w tym roku chce przenieść się na GPW (przy tej okazji chce pozyskać 7-10 mln zł ze sprzedaży nowych akcji dla wybranych inwestorów instytucjonalnych) podpisała właśnie umowę z japońską firmą ROA Holdings. Porozumienie otwiera Vivid Games możliwość sprzedaży, w modelu subskrypcyjnym, gry „Real Boxing" na platformie KDDI. - Od dłuższego czasu pracujemy nad rozbudową kanałów sprzedaży na kontynencie azjatyckim. Nawiązaliśmy kontakty z ponad 100 partnerami, a teraz przyszedł czas na formalizowanie porozumień, a co za tym idzie zwiększanie sprzedaży naszych produktów w Azji. Już wkrótce będziemy mogli pochwalić się kolejnymi sukcesami - zapowiada Kościelny.