Singapur ograniczy ilość cukru w napojach

Siedem największych firm sprzedających w Singapurze słodkie napoje ograniczy zawartość cukru w swoich produktach. Porozumienie, które ma być częścią kampanii przeciw cukrzycy, podpisały także Coca-Cola i PepsiCo.

Aktualizacja: 22.08.2017 18:46 Publikacja: 22.08.2017 18:29

Singapur ograniczy ilość cukru w napojach

Foto: fotolia

Ministerstwo zdrowia Singapuru poinformowało, że siedem firm podpisało porozumienie, w którym zobowiązało się do 2020 roku wycofać napoje zawierające więcej niz 12 proc. cukru.

Poza Coca-Colą i PepsiCo, porozumienie obejmuje tez firmy F&N Foods, Malaysia Dairy Industries, Nestle, Pokka i Yeo Hiap Seng.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Nowe Rynki
Współpraca polsko-ukraińska przy odbudowie Ukrainy ma zyskać szersze ramy i nabrać rozpędu
Nowe Rynki
Wymiana handlowa z USA rośnie, ale ryzyko braku zapłaty przez firmy z USA też
Nowe Rynki
Jest szansa na eksport polskiej wołowiny do Chin
Nowe Rynki
Pierwsze forum rektorów uczelni Polski i Uzbekistanu, czyli od nauki po biznes
Nowe Rynki
Ułatwienie dla podróżujących drogą lotniczą z Polski do Wielkiej Brytanii
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama