Aktualizacja: 09.04.2017 14:00 Publikacja: 09.04.2017 14:00
Foto: Fotolia
Premia, obok wynagrodzenia zasadniczego, jest jednym z najczęściej spotykanych dodatkowych, nieobligatoryjnych elementów wynagrodzenia pracownika. Wprowadzając taki dodatkowy składnik pensji, pracodawca powinien szczegółowo uregulować warunki jego wypłaty. Wypłata premii, w odróżnieniu od nagrody, nie zależy bowiem od jego uznania. Pracownik nabywa do niej prawo w chwili spełnienia warunków określonych w wewnętrznych przepisach ustalonych i wprowadzonych przez pracodawcę.
Kwoty miesięcznego dofinansowania z PFRON do wynagrodzeń pracowników z niepełnosprawnościami mają zostać podwyżs...
Jeszcze na tym posiedzeniu Sejmu posłowie Koalicji Obywatelskiej złożą projekt ustawy, wprowadzający obowiązek p...
Minimalne wynagrodzenie za pracę nie będzie jednak równe pensji zasadniczej.
Od dodatku motywacyjnego przysługującego pracownikom m.in. pomocy społecznej odprowadzane są składki ZUS i podat...
Podwyższenie kar to za mało, aby ograniczyć naruszenia praw pracowników. Potrzebne są przede wszystkim rutynowe...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas