Aktualizacja: 29.09.2019 22:26 Publikacja: 29.09.2019 22:15
Foto: Adobe Stock
Coraz więcej przedsiębiorców promuje swoje towary i usługi w innych krajach. Coraz częściej też pojawiają się wątpliwości, czy w takiej sytuacji występują w roli płatników i powinni pobierać od organizatora targów 20 proc. podatku u źródła. Mimo iż art. 21 ust. 1 ustawy o CIT nie mówi nic na temat usług wynajmu powierzchni targowych, to nie jest trudno o spór z fiskusem, zwłaszcza gdy zakres usług świadczonych przez organizatora jest szeroki. Stanowisko organów podatkowych jest niejednolite. W wydanych przez skarbówkę interpretacjach pojawia się pogląd, że spółka uczestnicząca w targach nabywa usługi reklamowe, od których powinna odprowadzić podatek do polskiego urzędu.
Większość interpretacji dotyczących fundacji rodzinnych jest korzystna dla podatników.
Tylko strata powstała na skutek zdarzeń nieprzewidywalnych, nie do uniknięcia przez racjonalnie działający podmi...
Organy podatkowe zgadzają się, że w określonych sytuacjach koszty związane z powypadkową naprawą pojazdów w imie...
Gdy spółka zwraca członkom rady nadzorczej koszty dojazdu na posiedzenia rady odbywające się poza miejscowością...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Co tak naprawdę tworzy wartość firmy? Budynki, maszyny, zapasy? A może raczej kapitał intelektualny, czyli wiedz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas