Reklama
Rozwiń
Reklama

Jak prawidłowo zidentyfikować kontrahenta z raju podatkowego

Aby sprawnie wykonać nowe obowiązki w zakresie cen transferowych dotyczące transakcji z zaangażowaniem podmiotów z terytoriów stosujących szkodliwą konkurencję podatkową, warto zautomatyzować czynności niezbędne do ich rozpoznania.

Aktualizacja: 20.09.2021 10:33 Publikacja: 19.09.2021 17:01

Jak prawidłowo zidentyfikować kontrahenta z raju podatkowego

Foto: Adobe Stock

Poziom skomplikowania przepisów podatkowych jest obecnie bardzo wysoki. Prawo podatkowe zmienia się w szybkim tempie i jest coraz bardziej rozbudowane, a na podatnikach spoczywa coraz więcej obowiązków, a zatem i większa odpowiedzialność. W związku z tym, podatnicy coraz częściej decydują się na wprowadzenie rozwiązań innowacyjnych, które zapewnią im bezpieczeństwo podatkowe, a także ograniczą obciążenia administracyjne, dzięki czemu możliwe jest skupienie się na kwestiach najistotniejszych z perspektywy prowadzenia biznesu.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Odsetki tylko za pół roku kontroli
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Działalność dozwolona fundacji rodzinnej, czyli jaka
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Podatki lokalne w centralnej bazie
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Najem krótkoterminowy – koniec preferencji dla fundacji rodzinnej
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Reorganizacja w firmie – na co zwrócić uwagę
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama
Reklama