Aktualizacja: 12.10.2021 08:00 Publikacja: 12.10.2021 13:21
Foto: Adobe Stock
Sprawa dotyczyła obowiązków płatnika w zakresie wydawania nagród uczestnikom programu motywacyjnego. We wniosku o interpretację z października 2020 r. spółka wyjaśniła, że profesjonalnie zajmujące się organizacją oraz zarządzaniem programami lojalnościowymi. W związku z prowadzoną działalnością świadczy na rzecz swoich klientów usługi związane z organizacją konkursów, akcji promocyjnych, sprzedaży premiowej, loterii i innych wydarzeń, mających na celu reklamę firmy klienta, jego produktów i marek.
Straty są wpisane w ryzyko działalności gospodarczej. Z reguły powstają jako skutek błędnych decyzji biznesowych...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Przedsiębiorcy powinni już teraz zacząć przygotowania do wdrożenia systemu KSeF, aby uniknąć błędów i kar finans...
Podatnik, który poniósł wydatki samochodowe, np. na paliwo, naprawy, ubezpieczenie, może uwzględnić je jako kosz...
Przewidywane przychody generowane przez transakcje związane z udostępnieniem wartości niematerialnych i prawnych...
Dla uznania straty powstałej w wyniku oszustwa czy wyłudzenia za koszt uzyskania przychodów CIT nie wystarczy sa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas