Aktualizacja: 10.07.2025 09:29 Publikacja: 25.09.2022 02:00
Foto: Adobe Stock
Firmy powinny dbać o swoją popularność w regionie. Może się to przełożyć na przychody z działalności. Takie są wnioski z interpretacji dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z 14 września 2022 r. (0111-KDIB1-2. 4010.424.2022.1.EJ).
Wystąpiła o nią spółka zajmująca się produkcją szkła oraz wyrobów z tworzyw sztucznych. Angażuje się w różne inicjatywy, wspierając lokalną społeczność. Podkreśla, że w ten sposób realizuje strategię społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Jedną z inicjatyw jest sfinansowanie festynu z okazji Dnia Dziecka. Jest organizowany na terenie lokalnej szkoły. Są na nim animacje dla dzieci, piknik, karaoke, grill i potańcówka.
Straty są wpisane w ryzyko działalności gospodarczej. Z reguły powstają jako skutek błędnych decyzji biznesowych...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Przedsiębiorcy powinni już teraz zacząć przygotowania do wdrożenia systemu KSeF, aby uniknąć błędów i kar finans...
Podatnik, który poniósł wydatki samochodowe, np. na paliwo, naprawy, ubezpieczenie, może uwzględnić je jako kosz...
Przewidywane przychody generowane przez transakcje związane z udostępnieniem wartości niematerialnych i prawnych...
Dla uznania straty powstałej w wyniku oszustwa czy wyłudzenia za koszt uzyskania przychodów CIT nie wystarczy sa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas