Aktualizacja: 26.03.2025 15:39 Publikacja: 25.09.2022 02:00
Foto: Adobe Stock
Firmy powinny dbać o swoją popularność w regionie. Może się to przełożyć na przychody z działalności. Takie są wnioski z interpretacji dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z 14 września 2022 r. (0111-KDIB1-2. 4010.424.2022.1.EJ).
Wystąpiła o nią spółka zajmująca się produkcją szkła oraz wyrobów z tworzyw sztucznych. Angażuje się w różne inicjatywy, wspierając lokalną społeczność. Podkreśla, że w ten sposób realizuje strategię społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Jedną z inicjatyw jest sfinansowanie festynu z okazji Dnia Dziecka. Jest organizowany na terenie lokalnej szkoły. Są na nim animacje dla dzieci, piknik, karaoke, grill i potańcówka.
Firmy, które spełniły ustawowe warunki, mają czas na złożenie deklaracji na podatek od nieruchomości na 2025 r....
Firmy powinny zweryfikować, czy wśród ich pracowników znajdują się żołnierze WOT lub aktywnej rezerwy. Od 2025 r...
Opłaty dodatkowe związane z zakupem kompleksowej usługi spedycyjnej realizowanej przez kontrahenta zagranicznego...
Sprzedaż niezabudowanego gruntu, który stanowi teren budowlany należy opodatkować 23-proc. stawką VAT.
Przesłanki i czynniki efektywnego wdrażania projektów OZE przez JST uwzględniające kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Krajowy podatek minimalny to nowy rodzaj obciążenia dla podatników CIT. O nowych regulacjach muszą pamiętać równ...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas