Podsumowanie wyników sprzedaży i określenie wskaźników KPI

TreadCushy projektuje, produkuje i sprzedaje szeroki asortyment butów sportowych wykonanych przy użyciu materiałów naturalnych i pochodzących z odzysku. Siedzibą firmy jest Keylandia – kraj położony w Europie kontynentalnej, którego walutą jest dolar keylandzki (K$).

Publikacja: 27.12.2022 20:00

Podsumowanie wyników sprzedaży i określenie wskaźników KPI

Foto: Adobe Stock

Firma TreadCushy została założona w 2007 r. przez Sophię Grigg i Harry’ego Blanca. Przed założeniem spółki Sophia i Harry pracowali dla tej samej dużej światowej marki produkującej sportową odzież i obuwie. Oboje byli (i nadal są) pasjonatami w dziedzinie ochrony środowiska, zrównoważonego rozwoju i wykorzystania naturalnych materiałów. Pracując dla światowej marki, odczuwali coraz silniejszą frustrację z powodu braku jej zainteresowania kwestiami ochrony środowiska oraz zastosowania naturalnych i przetworzonych materiałów do produkcji butów sportowych.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Influencerzy? Kusi sława i duże pieniądze. Ale trzeba podzielić się z fiskusem
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Wypłacając dywidendę trzeba pamiętać o podatku u źródła
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Wydanie towarów oszustowi. A co z VAT?
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Kiedy refaktura mediów jest zwolniona z VAT
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Działalność influencera w Internecie – katalog przychodów i sposoby ich opodatkowania