Aktualizacja: 03.06.2025 17:09 Publikacja: 31.07.2023 07:07
Foto: Adobe Stock
Tak orzekł Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z 15 czerwca 2023 r. (I FSK 1636/20).
Spółka specjalizuje się w produkcji rozwiązań informatycznych dla przedsiębiorstw i dostarcza klientom m.in. aplikację wspomagającą procesy obsługi sprzedaży. Na wdrożenie aplikacji składa się wiele czynności podzielonych na etapy, które stanowią pewne wydzielone (logicznie, technicznie, funkcjonalnie) części całego procesu wdrożenia. Po zakończeniu danego etapu spółka zgłasza zleceniodawcy zakończenie prac, które miały być na tym etapie wykonane. W przypadku uznania, że wszystkie prace przypisane temu etapowi zostały wykonane poprawnie zleceniodawca podpisuje protokół zdawczo-odbiorczy. W razie odmiennej oceny zleceniodawca odmawia podpisania tego protokołu poprzez zgłoszenie swoich zastrzeżeń w protokole rozbieżności. Spółka ma określony w umowie czas na usunięcie wad, po czym następuje ponowne zgłoszenie klientowi zakończenia prac przewidzianych dla danego etapu, znów podlegające procedurze akceptacji przez klienta.
Jeśli podatnik pomylił się w rocznym rozliczeniu PIT albo w ogóle go nie złożył, albo nie zapłacił wynikającego...
Umorzenie udziałów – dobrowolne, przymusowe albo automatyczne – zasadniczo jest neutralne podatkowo dla spółki z...
Rosnący przepływ kapitału i międzynarodowa działalność firm stwarza dla władz i podatników wyzwania dotyczące un...
Na każdy dzień bilansowy jednostka ocenia, czy są przesłanki, że dokonany w okresach ubiegłych odpis aktualizują...
Na Wyspie Spichrzów, czyli najgorętszym turystycznie rejonie Gdańska, powstaje nowa inwestycja hotelowa
Błędy rachunkowe w rocznym rozliczeniu podatkowym, a nawet niezłożenie go w wymaganym terminie nie jest dla poda...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas