Aktualizacja: 05.07.2025 03:03 Publikacja: 20.12.2023 02:00
Foto: Adobe Stock
Sprawa dotyczyła spółki z branży modowej. We wniosku o interpretację wyjaśniła, że zajmuje się sprzedażą detaliczną odzieży oraz obuwia poprzez sklepy stacjonarne oraz stronę internetową. Aktualnie zawiera umowy o współpracę z polskimi, jak i zagranicznymi agencjami, które nie są z nią powiązane. Te współpracują natomiast bezpośrednio z osobami publicznymi prowadzącymi profile w mediach społecznościowych tzw. influencerami.
Spółka tłumaczyła, że taka współpraca będzie miała charakter reklamowy. Z założenia ma bowiem zwiększyć zainteresowanie produktami oferowanymi przez spółkę, a jej przebieg będzie opierał się na usługach agencji.
Organy podatkowe potwierdzają, że jeżeli podmiot zarządzający serwisem internetowym pobiera od twórców prowizję...
Polski przedsiębiorca zatrudniający cudzoziemca musi przede wszystkim ustalić jego rezydencję podatkową. Od tego...
Cudzoziemcy mogą w Polsce zakładać firmę na takich samych zasadach jak obywatele polscy. Ukraińcy prowadzący dzi...
Temat rezerw tworzonych na przyszłe świadczenia dla pracowników wraca co roku wraz z zamknięciem sprawozdań fina...
NSA uznał, że wyłączenie z limitu kosztów usług niematerialnych ma charakter wyjątkowy i nie obejmuje finalnych...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas