Aktualizacja: 07.07.2025 08:56 Publikacja: 20.12.2023 02:00
Foto: Adobe Stock
Sprawa dotyczyła spółki z branży modowej. We wniosku o interpretację wyjaśniła, że zajmuje się sprzedażą detaliczną odzieży oraz obuwia poprzez sklepy stacjonarne oraz stronę internetową. Aktualnie zawiera umowy o współpracę z polskimi, jak i zagranicznymi agencjami, które nie są z nią powiązane. Te współpracują natomiast bezpośrednio z osobami publicznymi prowadzącymi profile w mediach społecznościowych tzw. influencerami.
Spółka tłumaczyła, że taka współpraca będzie miała charakter reklamowy. Z założenia ma bowiem zwiększyć zainteresowanie produktami oferowanymi przez spółkę, a jej przebieg będzie opierał się na usługach agencji.
Straty są wpisane w ryzyko działalności gospodarczej. Z reguły powstają jako skutek błędnych decyzji biznesowych...
Przedsiębiorcy powinni już teraz zacząć przygotowania do wdrożenia systemu KSeF, aby uniknąć błędów i kar finans...
Podatnik, który poniósł wydatki samochodowe, np. na paliwo, naprawy, ubezpieczenie, może uwzględnić je jako kosz...
Przewidywane przychody generowane przez transakcje związane z udostępnieniem wartości niematerialnych i prawnych...
Dla uznania straty powstałej w wyniku oszustwa czy wyłudzenia za koszt uzyskania przychodów CIT nie wystarczy sa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas