Aktualizacja: 21.06.2025 09:59 Publikacja: 26.02.2024 02:00
Foto: Adobe Stock
Przedstawiamy Państwu kolejny materiał, który powstał w wyniku współpracy AICPA & CIMA i dziennika „Rzeczpospolita”.
Zaprezentowane case study jest oparte na prawdziwym przypadku biznesowym. Kandydaci CGMA mierzyli się z tym wyzwaniem na egzaminie Strategic Case Study w maju i sierpniu 2021 r. AICPA & CIMA, które wspólnie tworzą Association of International Certified Professional Accountants, działają na rzecz globalnej profesji finansowej w imieniu niemal 700 tys. członków i kandydatów ze 188 krajów, którzy zajmują kluczowe stanowiska w świecie biznesu. Stowarzyszenie jest światowym liderem w dziedzinie rachunkowości publicznej i zarządczej propagując tytuły Certified Public Accountant (CPA) i Chartered Global Management Accountant (CGMA) oraz inne specjalistyczne kwalifikacje, wspierając profesjonalną edukację i świadome przywództwo (ang. thought leadership).
Wielu bardzo młodych ludzi, nie tylko w Polsce, chciałoby być influencerem i żyć z zamieszczania treści w mediac...
Gdy polska spółka wypłaci zagranicznemu podmiotowi dywidendy, odsetki i należności licencyjne powyżej limitu 2 m...
Organy podatkowe często uznają, że przekazanie towaru podmiotowi podszywającemu się pod kontrahenta skutkuje obo...
Media (woda/ścieki, prąd, gaz, ciepło) dostarczane do lokalu mieszkalnego znajdującego się w budynku, gdzie jest...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Branżę influencerów charakteryzują (i kuszą) szerokie możliwości uzyskania dodatkowych dochodów. Natomiast na gr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas