Aktualizacja: 14.07.2025 15:05 Publikacja: 29.04.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
Tak orzekł Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gliwicach w wyroku z 9 stycznia 2024 r. (I SA/Gl 118/23).
Spółka w ramach prowadzonej działalności nabywa przestrzeń reklamową na portalach internetowych od kontrahentów zagranicznych. Sama nie umieszcza na tej przestrzeni reklam, tylko odsprzedaje ją innym podmiotom. Transakcja obejmuje rejestrację przez zagranicznego kontrahenta na platformie spółki i zamieszczenie oferty emisji artykułu sponsorowanego. Jak podkreśliła spółka, nie ingeruje ona w zamieszczane treści oraz nie świadczy żadnych usług reklamowych.
Przedsiębiorca, który wykorzystuje w swojej działalności żaglówki, kajaki czy domki kempingowe udostępniane klie...
Branża e-commerce staje przed jedną z najpoważniejszych zmian w swojej historii. Obowiązkowy Krajowy System e-Fa...
Choć po zmianach z ostatnich lat spółki komandytowe nie są już tak atrakcyjne podatkowo jak wcześniej, to jednak...
Środki trwałe takie jak np. żaglówki, łodzie motorowe, rowery wodne, skutery śnieżne, sanki czy narty, należy am...
Firmy, które prowadzą rachunkowość wg MSSF, zamiast rozpoznawać straty kredytowe dopiero w momencie wystąpienia...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas