Reklama

CIT: wspieranie działalności społecznie użytecznej opłaca się podatkowo

Portal o tematyce kulturalnej zaliczy do kosztów wydatki na wsparcie instytucji i społeczności działających w tym obszarze. Wizerunek firmy zaangażowanej społecznie może wpłynąć na wzrost przychodu z reklam na jej stronie www.

Publikacja: 19.04.2017 06:50

CIT: wspieranie działalności społecznie użytecznej opłaca się podatkowo

Foto: Fotolia

Z wnioskiem o wydanie interpretacji zwróciła się spółka – wydawca portalu www. Portal to stworzona przez spółkę zorganizowana platforma informatyczno-informacyjna udostępniona w sieci. Spółka świadczy za jego pomocą na rzecz użytkowników usługi zapewniające dostęp do materiałów tekstowych, graficznych i multimedialnych o szeroko rozumianej tematyce kultury i sztuki. Spółka uzyskuje przychody między innymi ze sprzedaży przestrzeni reklamowej w portalu.

Strategia marketingowa...

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki
APA: uprzednie porozumienia cenowe narzędziem odliczania kosztów
Podatki
Podatek u źródła trochę łagodniejszy
Reklama
Reklama
Reklama