CIT: wspieranie działalności społecznie użytecznej opłaca się podatkowo

Portal o tematyce kulturalnej zaliczy do kosztów wydatki na wsparcie instytucji i społeczności działających w tym obszarze. Wizerunek firmy zaangażowanej społecznie może wpłynąć na wzrost przychodu z reklam na jej stronie www.

Publikacja: 19.04.2017 06:50

CIT: wspieranie działalności społecznie użytecznej opłaca się podatkowo

Foto: Fotolia

Z wnioskiem o wydanie interpretacji zwróciła się spółka – wydawca portalu www. Portal to stworzona przez spółkę zorganizowana platforma informatyczno-informacyjna udostępniona w sieci. Spółka świadczy za jego pomocą na rzecz użytkowników usługi zapewniające dostęp do materiałów tekstowych, graficznych i multimedialnych o szeroko rozumianej tematyce kultury i sztuki. Spółka uzyskuje przychody między innymi ze sprzedaży przestrzeni reklamowej w portalu.

Strategia marketingowa...

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Reklama
Podatki
Płacisz organizacji pracodawców za reklamę? To koszt bez limitu
Podatki
Kary umowne za opóźnienie w realizacji usługi co do zasady mogą być kosztem podatkowym. Wyrok NSA
Podatki
Piwo w kosztach firmy? Tylko bezalkoholowe
Podatki
Jak nie ma usługi, to nie będzie podatku. Ważny wyrok ws. VAT
Podatki
Sprzątanie po Polskim Ładzie. Na tę zmianę czekają spółki. Czy TSUE pomoże?
Reklama
Reklama