Aktualizacja: 16.03.2017 06:55 Publikacja: 16.03.2017 06:55
Foto: Fotorzepa
Zwrot sprzedanych towarów trzeba wpisać do odpowiedniej ewidencji i dołączyć do niej dokument potwierdzający dokonanie sprzedaży. Jest nim paragon z kasy fiskalnej, ale w razie jego braku i przy odrobinie dobrej woli sprzedawcy nie stanowi to dużego problemu. Dokumentem może być bowiem potwierdzenie otrzymania płatności dokonanej kartą, wyciąg z rachunku, a nawet kopia paragonu z rolki, która zostaje u sprzedawcy.
Tak wynika z interpretacji Izby Skarbowej w Katowicach. Z pytaniem wystąpił podatnik prowadzący sklep w internecie. Niekiedy, gdy klienci dokonują zwrotu, nie dołączają do towaru paragonu. Zauważył, że rozporządzenie w sprawie kas rejestrujących nakazuje prowadzenie ewidencji zwróconych towarów, zawierającej m.in. dokument potwierdzający dokonanie sprzedaży.
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Jeśli ZUS przekwalifikował umowę zlecenia na umowę o pracę, firma musi poprawić podatkowe rozliczenia i zapłacić...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas