Aktualizacja: 16.03.2017 06:55 Publikacja: 16.03.2017 06:55
Foto: Fotorzepa
Zwrot sprzedanych towarów trzeba wpisać do odpowiedniej ewidencji i dołączyć do niej dokument potwierdzający dokonanie sprzedaży. Jest nim paragon z kasy fiskalnej, ale w razie jego braku i przy odrobinie dobrej woli sprzedawcy nie stanowi to dużego problemu. Dokumentem może być bowiem potwierdzenie otrzymania płatności dokonanej kartą, wyciąg z rachunku, a nawet kopia paragonu z rolki, która zostaje u sprzedawcy.
Tak wynika z interpretacji Izby Skarbowej w Katowicach. Z pytaniem wystąpił podatnik prowadzący sklep w internecie. Niekiedy, gdy klienci dokonują zwrotu, nie dołączają do towaru paragonu. Zauważył, że rozporządzenie w sprawie kas rejestrujących nakazuje prowadzenie ewidencji zwróconych towarów, zawierającej m.in. dokument potwierdzający dokonanie sprzedaży.
Jeśli spółka dostała od samorządu rekompensatę, która ma pokryć stratę z działalności i nie wypływa bezpośrednio...
Wydatki na wynagrodzenia pracowników mogą być kilkakrotnie wykorzystane w ramach ulg wspomagających innowacyjność.
Gdy kontrola u podatnika będzie się przedłużała, to nie zapłaci on odsetek od podatków za czas tej kontroli. To...
Ministerstwo Finansów przygotowało projekt przepisów, które przesuwają w czasie o dwa lata obowiązek raportowani...
Zniesienie opodatkowania wielokrotnych restrukturyzacji, a także obowiązku publikowania strategii podatkowej duż...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas